Komt er op de xbox ooit een spel als SSB:M? Dat is nu echt HET spel op de Gamecube, en het is nu nog steeds zo pokkerig gaaf Xpeelet altijd als een vriend van mn broer zn NGC meeneemt, maar is dat echt waar de enige is zijn soort? Daz toch niet normaal :|? En ze kunnen toch ook zelf gozertjes verzinnen, ze hoeven van mij niet ala nintendo te zijn, tiz alleen zo wreed
Zover bekend komt er nog geen,dit is alleen een idee van Nintendo zei zelf als reden geven:"alleen wij kunnen zo'n soort game maken omdat wij speciale diepte leggen in de charackter",niet dat wij dat niet kunnen,maar wel dat zij de beste ering zijn zou wel lollig zijn:Master Chief tegen Sam Fisher (Btw master chief wint dan hey)
Hm.. ik heb er screens van gezien en zag geen 1 herkenbare char en twas ook nogal cartoony..,nee het word zoiets niet ik zoek wel ff de link w8 even
Maarre, geen enkel gastje van nintendo spreek me eigenlijk aan, alleen pikachu speel ik altijd omdat ik die eerst wreed vond, en de andere zijn allemaal normaal... Maar der moeten juist geen bekende xbox figuren in, maar nieuwe
Uiteraad ik heb een xbox geen NGC,die chars spreken me niet zo aan maar hun zelf zeggen dat hun chars meer uitgediept zijn dat zei alleen zo'n game kunne maken maar over Kung Fu Chaos les dit ff Klik hier om er heen te gaan
Ik heb al 3 generatie nintendo consoles meegemaakt, maar die gozers van nintendo vind ik helemaal niet wreed (op pikachu na ) Maar het gaat duz om de gameplay van ditte spelleke, gewoon wreed 2D fightgame met gare pluizeballen en monstertjes
Ga even naar het topic in deze sectie van Dragoon orta en kung worde topppers(afgekort) stat een revieuw over neem daar ook maar een kijkje en ik vond de chars ook niet zo *wow* ze zijn er niet erg gedataileert uit en hun persoonlijkheid is meestal zo goed als niks.