je ziet het steeds vaker dat je een game online kan spelen en dan op splitscreen een gast op jouw host kan laten mee spelen. bv: met gears of war 2 speel ik vaak een privatematch met een paar vrienden de host speelt samen met zijn broertje op splitsreen dus meestal gaan hun samen wingman doen. maar het vette hier van is dat als je met een groepje vrienden thuis zit je toch iedereen kan laten spelen 2 spelers inplaats van 1 en ik vind het echt super! want vaak duurt een potje gears toch wel lang als je op je beurt moet wachten! wordt er door juliie weleens gebruikt gemaakt van een gast host?
Ja hoor Halo 3 is inderdaad een goed voorbeeld. Ik vind het een stuk prettiger online spelen met iemand naast je op de bank. Zeker voor het contact. Dit zou zeker een must moeten zijn voor alle shooters. Had dit graag ook gezien met Battlefield: modern combat. Lekker met z'n 2en in een tank crossen ...
Geen idee, heb geen Gears2, maar het lijkt me niet veel anders te gaan dan in deel 1? Thx voor de link Fardo; toch maar 's opzoek naar Army of 2