“Het grote WTF topic”
Beste Xboxworld-forum bezoeker,
Als fanatiek gamer op mijn xbox 360 doos bezoek ik dagelijks deze website voor de info en de toegevoegde waarde die een forum zou moeten hebben.
Maar nu is mij de laatste tijd toch iets vreemds opgevallen………….
Ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat deze site voornamelijk over games gaat, en met games bedoel ik games voor op de xbox 360 en alle problemen die zich hierbij voordoen.
Nu had ik recentelijk mijn onvrede geuit over het gedrag van sommige fora bezoekers en de onderwerpen die er voorbij komen. De lezers van dat forum konden hier schijnbaar niet zo goed tegen dat ik hun mening niet deel. Mag men dit tegenwoordig niet meer kenbaar maken? Als je er niet tegen kan, ga dan naar een forum wat bij jou interesse past en stop met het vervuilen van dit forum.
Als er eens een echte vraag komt van een gefrustreerde of onwetende gamer dat word deze door de “moderator – wtf?” op slot gedaan. Dan wordt er doorverwezen naar een ander, reeds bestaand topic. Maar als men naar deze topic gaat, dan gaat het nergens meer over. Een topic begint met een vraag over bv. Halo, NAT problemen. Als je dan 1 pagina verder klikt, gaat het ineens over verbannen dozen. Fijne hulp!
Is heb nu zo vreemd dat mensen hun vraag stellen op een site voor gamers? Dat deze collega-gamers op zoek zijn naar een probleem? Waarom worden deze gamers dan genegeerd door er een slotje op te zetten en door te verwijzen? Komen jullie wat te kort? Vinden jullie het leuk om andere gamers voor hun onwetendheid op de vingers te tikken?
Is het zo moeilijk om deze mensen te kans te geven om meerdere antwoorden naast elkaar te leggen en mogelijk een discussie hierover te voeren.
Wisten jullie dat domme vragen ook vragen zijn? Of zijn JULLIE hier te dom voor? Of zijn jullie te dom en te bang om een verkeerd antwoord te geven?
Dus WTF, waar zijn we mee bezig? Het zal nu wel 5 minuten duren voordat men dit doorverwijst naar een ander topic. Of nog erger…… er wordt een slotje opgezet, door een gefrustreerde, autoritaire “moderator”.
Ik zie jullie commentaren/meningen/kritiek graag tegemoet.
De groeten.
Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2010