Een quest op live Als je met een quest op xbox live speelt telt alles wat hij doet dan ook mee voor je stats of niet...
Als je met een Quest op Xbox Live speelt heb je waarschijnlijk heel andere dingen aan je hoofd dan statistieken *)
volgens mij niet! als ik bij PGR:2 kijk niet!! van de guest worden helemaal geen statistieken bij gehouden!! maar ik weet dit niet zeker!!
Van guests kunnen geen statistieken bijgehouden worden. Guests zijn geen individu en zou het al b.v. in de soep lopen als er meerdere guests hetzelfde spel tegelijkertijd aan het spelen zijn.
bij Crimson skies heeft de guest zijn eigen stats in de vorm van 1,2,3,4 punten of een sterretje waaraan je de skills van de stats kan zien. Verder worden er naar mijn weten bij geen enkel spel stats van guests bijgehouden.
bij sommige spellen zoals crimson skies en unreal championship kan je met zijn tween drieen of zelfs vieren tegelijk op xbox live spelen op dezelfde xbox... en de tweede derde en vierde spelers zijn dan guest's
deze games ondersteunen allemaal guests Crimson Skies (1) ESPN NFL Football ( ESPN NHL Hockey ( Mechassault (1) Midtown Madness 3 (1) Moto GP ( Moto GP 2 ( NFL Fever 2003 ( NFL Fever 2004 ( NHL Rivals ( Project Gotham Racing 2 (1) Tetris ( Top Spin (1) *(Only way to play doubles online is with guest)* Unreal Championship ( Whacked (1)
Volgens mij kan dat inderdaad niet (mijn fout) ... ik heb deze heel snel van xbox.com geplukt zonder het te checken (Ik heb mm3 zelf niet)