Een 'Halo 2' beater?

Discussie in 'Algemeen' gestart door tomdamasker, 21 mei 2005.

  1. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees het steeds vaker; dit spel is een halo 2 beater of veel leuker dan halo 2 online. Nou, ik heb een paar van die spellen die halo 2 beaters zouden moeten zijn, maar k merk er eigenlijk vrij weinig van. Ik speel halo 2 tot op de dag van vandaag nog online (nog steeds best slecht, maar dat doet er niet toe ;) ) , maar een spel dat alleen gelijkwaardig aan halo 2 is, heb ik nog niet gezien/gespeeld. Ik heb natuurlijk niet alle games gespeeld, dus is mijn vraag aan jullie:

    Is er voor jullie een halo 2 beater of denk je dat die er nog komt op de xbox 1?
    Zo nee, welke komt in de beurt.

    Beargumenteer je keuze goed, zodat dit geen opsom-topic wordt!!!


    Ikzelf denk dus van niet, maar misschien kan conker; live & reloaded in de beurt komen. Het dichts bij een halo 2 beater is voor mij nu Ghost Recon 2.
     
  2. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf Halo 2 ook een mooi/heel goed spel, maar er zijn nog een boel andere goeie games natuulijk. Nou, een game aan toch zeker gelijke waarde vind ik Splintercell 3 omdat alles daar zoo goed is uitgewerkt en graphics heeft die mooier zijn dan Carmen Electra. Je moet er wel van houden maar het is mijn genre wel. Zelf hou ik niet zo van Aliens etc. maar omdat Halo 2 zo'n goed spel is vind ik het echt vet. De online modes is helemaal de max. De nieuwe maps die erbij zijn zijn ook top!

    Ook een top spel is Ninja Gaiden. Nog steeds m'n lievelings game en ik hoop dat Ninja Gaiden black ook heel mooi word. Verder wil ik wel dat Splintercell 4 een topspel word en Ghost Recon 3. Op die games ga ik eerst eens wachten. Maar Halo 2 is in ieder geval super! En het is juist wel een verbetering tegenover Halo 1! Veel mensen vinden dat neit maar het is wel zo hoor!
     
  3. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik hoor iedereen altijd over Halo 2 zeuren maar je kan mij niet vertellen dat je geen zin heb in een lekker potje slayer, altijd leuk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  4. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    De halo 2 beater zou Perfect Dark Zero kunnen worden denk ik (of Halo 3 :D ). Als die net zo goed is als deel 1 dan moet het echt een zware concurrent worden van halo. Dat is wel een next gen game. De xbox 1 gaat geen halo beater meer brengen.
     
  5. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0

    srry, ik snap je even niet... wat bedoel je met beater? een spel dat halo 2 kan verslaan?
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Qua GENRE is HALO2 denk ik nog steeds het beste spel in zijn soort.............
    Maarjah, laat ik zeggen dat IK (maar is dus gewoon pure mening) HALO2 bijna NOOIT meer speel. :'-(
    Ik vind het op dit moment gewoon helemaal NIETS meer aan!

    Dus als ik een spel ga noemen wat ik gewoon HALO2 vind beaten, omdat ik het gewoon veel vetter vind, is dat wel Splinter Cell: Choas Theory. _O_
    Die kick die ik daar krijg als ik iemand doodt is vele malen groter dan wanneer ik mannetjes om leg bij HALO2.
    En dat dan wel om de 15 seconden als het niet sneller is 8)!

    Om een lang verhaal kort te maken, neej ik denk dat er op dit moment niet een echte halo2 beater is. Als het over dat soort schiet spellen gaat dan.....

    Echter vindt ik wel dat andere spellen toffer zijn geworden en ik vind HALO2 op dit moment dus, niets meer aan.
    _0/
     
  7. pls_devil

    pls_devil Guest

    normaal gezien wel
     
  8. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    waarom noemt iedereen hier spellen die in een heel ander genre zitten dan halo 2??? ik zie hier sluipgames voorbij komen... horror games.. dat is toch een heel ander genre??

    Voor mij is timesplitters 3 een halo2 beater.. System link met dit spel is echt geweldig en dat komt mede doordat je tegen bots kunt spelen.. Ook vind ik het een stuk leuker om te spelen vanwege de cartoony stijl. Een ander goed aspect van de game is toch echt wel de map maker waarmee je je eigen maps kunt maken!
     
  9. pls_devil

    pls_devil Guest

    pariah kan dat ook, dus voor mij wordt dat een halo 2 beater (als er een spel eigenlijk halo 2 kan beaten :cool:)
     
  10. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    krijg jij een kick van kille:confused::confused: jezus.

    naja ik vind dat er gen halo beater is. ik bedoel nog steeds duizenden mensen spelen het. t is zo verslavend. je wilt gewoon level up en level up.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht... een halo 2 beater moet een game zijn uit 't FPS-genre zijn, want hoe kun je em anders vergelijken? Splinter Cell: Chaos Theory ziet er waanzinnig goed uit, veel beter dan halo 2, maar dat kun je er niet mee vergelijken. Kijk, Perfect Dark Zero kun je dus wel gaan vergelijken met Halo 2, omdat 't ong een zelfde soort game is. Dat zou 't zelfde zijn als wanneer je PGR 2 met Halo 2 gaat vergelijken, wat natuurlijk een kansloze vergelijking is. Veel goede shooters komen er niet uit op de xbox dus wat dat betreft laat een Halo 2 beater nog wel ff op zich wachten. De xbox 1 brengt die niet meer, dat staat vast, maar de xbox 360 cker wel: Gears of War (s deze vergelijking goed? iig al beter dan met iets uit een ander genre :)), Perfect Dark Zero, Halo 3.... 3 games die deel 2 zeker gaan overtreffen, zeker als je hoort over de games, behalve Halo 3 natuurlijk, omdat daar nog niets over bekend is.
     
  12. Flow

    Flow flowt op de gameflow

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dus een hele makkelijk vraag!

    Namelijk Halo...
    Op het punt na dat het geen live-ondersteuning heeft (en je dus XBC) moet spelen. Is dit de beste game die op de xbox is uitgebracht (nog steeds!)...

    Ik was met halo best fanatiek en we deden dus ook door het hele land mee aan LAN's en daar is mij gebleken dat de sfeer rond halo onbereikbaar is!

    Halo2 is t.o.v Halo een grote Flop!
     
  13. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Half Life 2 tot nu toe de beste game op de pc en denk dat het op de xbox ook een geweldige game zal zijn en een potentiele "Halo 2 Beater".
     
  14. Halo 2 heeft niet dat mysterieuze wat Halo 1 had. Ze moeten weer een nieuwe ringplaneet ontdekken in Halo 3. Niet naar de aarde, geen level waar je de convenant bent. Gewoon net als Halo 1.

    In Halo 2 zat ook niet echt een "the beach" level.
     
  15. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke shooter met een fatsoenlijk level design is een halo 2 beater. Een spel als Half Life 2 is zo veel beter dan Halo 2, dat het niet grappig meer is. Multiplayer van Halo 2 is wel aardig, voor de rest is het maar een matig spel.
     
  16. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    In Halo ook niet... wel een

    Ik denk dat Half Life 2 nog wel potentie gaat hebben, maar ik geloof niet dat het online gaat dus dat is wel een behoorlijk minpunt aangezien de grote kracht van Halo 2 ook de online mp is. Op de 360 wordt dat Gears of War, maar eigenlijk is dat ook niet helemaal hetzelfde genre. Gears of War is meer een horror survival dan een FPS geloof ik gelezen te hebben. Perfect Dark Zero heeft mij niet echt kunnen overtuigen, maar ik heb er dan ook nog maar bar weinig van gezien.
     
  17. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat er een halo 2 beater komt op x-box1. het spel is gewoon het beste op live. bij nog geen een onder spel heb ik zoon goede live functie gezien.
     
  18. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook dat er geen halo 2 beater op de xbox 1 uitkomt. Conker Live and Reloaded wordt denk ik ook geen halo 2 beater, het is eigenlijk ook een heel ander spel (het heeft bijv. third person) Ik vind dat geen enkel spel op de xbox in de buurt van halo 2 komt. Halo 2 is gewoon meesterlijk op xbox live. Geen enkel andere shooter heeft matchmaking als halo 2...
     
  19. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect Dark gaat Halo 2 straks ownen . Lekker on-line gamen met 50 man . _O_
     
  20. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    50 man online lijkt me kut eerlijk gezegd... Heb je toch geen invloed meer bijna :p
     

Deel Deze Pagina