[XOne] Een heeel groot probleem!

Discussie in 'Games' gestart door Bassie, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hey!

Ik heb nu al een tijdje XBox Live, en ik wou eens een keer wat kopen via de Marketplace. Dus ik had 4800 punten aangeschaft t.w.v. 50 euro. Ik blij, ik meteen enthousiast m'n Xbox 360 aangezet om het uitbreidingspakket Shivering Isles van Oblivion te kopen. Krijg ik een melding dat m'n account het niet toestaat om iets met die punten te kopen! Dat komt omdat ik een minderjarig-account heb (wat ik overigens dikke onzin vind :{). Dus ik natuurlijk zitten mokken omdat ik net zo goed me reet af had kunnen vegen met die 50 euro... :mad: En om het te veranderen moet ik naar de Family Settings gaan, en dan instellen dat ik wel m'n Microsoftpunten kan uitgeven. Nu zit ik met 2 problemen!

1: Als ik naar die Family Settings ga, dan krijg ik een Error. Daarin staat dat ik geen connectie kan krijgen met XBox Live. Terwijl ik gewoon een Gold-abbonement heb, en ik vaak al ingelogd bèn op XBox Live. Dus dat slaat helemaal nergens op. Hoe kan ik dit oplossen?

2: Ik dénk dat ik m'n wachtwoord vergeten ben. 8) Dus dat "toestemming van je ouders"-wachtwoord. Maanden geleden had ik een keer dat wachtwoord gemaakt, daarna bijna een jaar geen Live meer gehad, dus ik weet 't ECHT niet meer. Kan je dat wachtwoord nog veranderen?

Dus, ik zit al een tijdje met 4800 punten op m'n harde schijf, en ik kan er niks mee. De helpdesk stuurt me ook van het kastje naar de muur, de telefoonrekening schiet alleen maar omhoog. Dus hoop ik dat jullie me verder kunnen helpen!?

Gegroet

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina