Hee party-poepers, Ik heb een kei maf probleem. Regelmatig als ik ff relaxed aan het gamen ben, doet mijn besturing gek. Zo blijft bijvoorbeeld mijn Sam Fisher doorlopen terwijl ik mijn joystick niet aanraak en ga ik opeens schieten bij Halo terwijl ik de trigger nieteens achteruit haal. Kan ik mijn controller dan terug sturen naar de fabrikant voor een nieuwe ofzo?? HELP!
Shriko ge hebt ne drukke dag vandaag maat!!!!! (- wie is die knappe in uwe alvatar?-) -> Ja ik denk het wel alhoewel ik dat probleem had ok bij halo!
Het lijkt er meer op dat er wat vuil tussen de contacten zit.. die of het plastic niet terug laat gaan naar de rust stand.. of twee contactje verbind ..
Wat een werk he.. Maar die knappe in mijn avatar is Willow uit Buffy: The Vampire Slayer. Ook wel irl bekent als: Alyson Hannigan. Ik zou als ik jouw was, of proberen een nieuwe controller te krijg bij de xbox service.. of gewoon een nieuwe kopen.
nice merci he Shriko het probleem is ik heb het enkel bij Halo en niet bij andere games! mja wss een kleine bug want zoveel last heb ik er nu ook weer niet van!