een lange link in een paar woorden neerzetten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door XRC kingkoning, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik een link van een site in bv. m'n handteking neerzetten en wel zo dat je niet de naam van de site te zien krijgt maar het woord klik of iets dergelijks? Kan je dat via de opties boven het tekstveld of moet je computertaal invoeren? En zo ja, wat precies. Dit niet om reclame te maken, maar om te verwijzen naar sites met info. Als je m'n handtekening ziet begrijp je wel wat ik bedoel.

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    [url =Link, website] lalalalaalalala, paar woordjes :9[ /url]

3. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Reageer hierop en check de broncode dan moet het toch duidelijk zijn hoe bv een link maakt naar een zoekmachine terwijl je de echte url niet ziet. :).

4. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    zoekmachine

edit: ik snap het. De computer vult automatisch de link tekst in, die weghalen etc. Eigenlijk supersimpel, maar zelf kom ik er niet op. Daar zijn gelukkig die forums voor.

Bedankt jongens

Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  5. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de linkt invoegt via hyperlink wordt het deel waar je de weer te geven tekst moet invullen al automatisch geselecteerd. Éen backspace, en typen. Hoef je niet de hele riedel apart te verwijderen. Ooit was er zo'n scriptje in v2 meen ik(?) dat nadat je via het knopje hyperlink (in geavanceerd) de url had ingevoerd er ook nog een pop-up je kwam met wat er weer gegeven moest worden. Kan dat niet terug gehaald worden? Is net ff wat makkelijker :cool:.

6. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    kan je me dan vertellen waar hyperlink zit :confused:

edit: laat maar ik zie dat de tekst automatisch blauw wordt om het met een druk op de knop te verwijderen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  7. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je typt een paar woorden, selecteerd dat stukje, klikt op [​IMG] en voert de Link van de website in!

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina