Een Morrowind Vraag!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Simon, 23 jan 2003.

1. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Hoe krijg ik kisten van locklevel 75 en hoger open??? Mijn Magicka is niet echt goed in tegenstelling tot mijn security die redelijk hoog is. Ligt er misschien ergens een erg goede lockpick of waar kan ik die kopen?? Wat is erg goede spell?? Waar kan ik die kopen of hoe kan ik die laten maken??? Of is er misschien een andere manier om die kisten open te maken??

Alvast bedankt.

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    je kan een master lock pick kopen bij the thieves guild, de thieves guild zit ergens aan de rand van water.
    je moet van dat 1e plaatsje langs de rand lopen (norden) en dan kom je er vanzelf het zit wel in een huisje dus je ziet het niet van buiten.

3. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Met een masterlockpick lukt het niet. Ze zeggen dat het "to complex" is. Ik denk dat ik een "grand master lockpick" nodig heb. Waar kan ik die vinden?? Of kan je toch beter iets anders doen?? Please?? Ik heb het echt nodig. Ik heb in Suran namelijk een kist (Locklevel 75) gevonden waar waarschijnlijk een ontzettend goed en duur Heavy Armor in ligt? En bij Ra'Virr in Balmora staan ook twee kisten met een locklevel van 75 die ik erggg graag open wil maken.

4. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nee aan die lockpicks heb je volgens mij niet veel ,want je moet dan steeds een nieuwe kopen enz. en ze zijn niet eens goed. wat je wel kan doen:

zorg dat je een vette amulet hebt of iets dergelijks. zorg dat je een soulgem hebt, MET een soul erin ;bij de mages-guild in balmora bovenin kan je er 1tje jatten twv 60000, maar save wel ff voordat je het doet..(beter nog is dat je een invisability ring hebt, je kan er 1 kopen in Caldera bij die trader.) zorg dat je een unlock spell hebt.

dan moet je die items enchanten. dit kan je doen bij een enchanter of je doet het zelf. als je het zelf doet voor zo´n hoge enchant lukt het volgens mij vrijwel nooit, tenzij je je enchant op 100 hebt zitten ofzo. marrrrr als je het laat doen kost het zo´n 30000 . als je bevriend bent met die persoon, 20000 ong.

ik ben ook aan het sparen. :D

(btw, hoe beter de soulgem, hoe meer charge je enchanted item heeft)

veel suc6

Laatst bewerkt: 23 jan 2003
  5. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    He heel erg bedankt!! Ik moet nog wel effe sparen:confused: . Maar maakt het wat uit wat voor soul er in die soul gem zit?? Ik heb een soul van 6000 drakes gevonden is die goed?? Maar ik heb het eigenlijk nu iets nodig om die kisten (75 locklevel) open te maken, kan dat niet met grand master lockpick?? Zo ja waar kan ik die jatten of kopen?

6. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    > Xbox Game Help / Cheats

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Met een Scroll of bladiebladie lock splitter. Unlocked 100pts.
    Ik heb er een paar gevonden in grotten met smokkelaars.

Gewoon effe de Bad Ass uithangen met je wapen en alle tonnen en kisten doorzoeken

8. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je een gevulde grand soul gem??? Zo ja hoeveel kost die en hoeveel zit erin.

9. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt er ook een jatten bij mage guild in Balmora helemaal bovenin. (60000 drakes) Scheelt wat geld en is niet echt moeilijk.:D

10. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja ik heb een grandlockpick gevonden bij een gast in een grot even buiten Balmora je moet dan wel eerst drie gasten verslaan. Maar dat is niet echt moeilijk ik zal proberen daarmee die kisten(locklevel 75) open te maken. En even iets heel anders ik heb ten noord oosten van caldera een diamond en een raw ebony mijn gevonden. Het is daar binnen wel bewaakt. Maar je kan alsnog ongezien aardig wat diamanten en raw ebony meenemen.:D

11. Simon

Simon Nader

Leuk Bevonden:
    0
    erg veel zelfs:D :D

12. MachineHead

MachineHead Banned

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon al die guards een voor een taunten totdat iedereen dood is en dan alles ongezien jatten .. je heb dan ook geen prijs op je hoofd :)

maar kan je die ebony dan wel verkopen of niet ? iedereen zegt namelijk dat het van de emperor is en niemand eraan mag komen dus lijkt mij dat je het niet makkelijk kan verkopen :confused: |:-

13. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    o dan ga ik die diamond mine ook ff zoeken.
    kwas al bij de ebony mine geweest maar zo'n ding weegt 10 kilo en ik kan maar 40 of 50 extra meenemen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2003
  14. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het overal verkopen ze zien het gewoon als alle andere raw ebony.
    SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRTIP!!!!
    Het makkelijkste is gewoon mark bij de creeper doen, iedereen in de grot killen, al je zooi afgooien, zoveel mogelijk raw ebony meenemen, al je zooi weer oppakken en recall doen en aan de creeper verkopen.

15. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik bedoel een ring waarvan je 10 sec onzichtbaar kunt worden. da ding kost mar 60

16. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een SUPEERRR tip voor de eigenlijk vraag
    als je vanaf vivec naar de talking crap loopt kom je ongeveer ter hoogte van Suran een gave tegen. Hier ligt aardig spul:
    -4 open 100 scrolls
    -4 'van die paarse gems'
    -3 grand soul gems
    -50 gold
    -paar axen en wat kleding en wat potions

en dan ben ik maar tot de helft van die gave gegaan waarvoor je drie lachwekkend slechte poppetjes hoeft te verslaan. snel verdiend.

nog een tipje, als je light of medium armor hebt moet je die orc in Suran taunten en killen. super armor en anders iets van 45000 met elkaar waard

Deel Deze Pagina