oude xbox hey, me buurjongen heeft ook een xbox hij wilt xbox live maar hij heeft een xbox die best wel oud is (hij had hem 1 van de eersten gekocht) maar bij dat opstart scherm staan maar 3 dingen geen xbox live kan die nou gewoon xbox live nemen of niet?
Ja, dat heb ik ook je moet gewoon bij een live spel op xboxlive drukken dan komt Xboxlive erbij te staan, maar je kan gewoon op live al heb je een oudere xbox. Gewoon de internet verbinding erin doen of bij een spel op Xboxlive drukken.
je meot eerst een game in de lade stoppen voordat je dat balkje krijgt, dan de xboxlive functie kiezen, en dan nieuw account, en dan opnieuw opstarten en dan heb je hem er bij staan....correct me if i'm wrong [EDIT]:Rick12 was me voor!
Ik heb de oudste xbox die er bestaad en ja daarmee kan je gewoon op live (als je een starter kit koopt kan je de xbox live optie er op zetten) en anders een live enabled game in de lade stoppen simple as that
Re: oude xbox Geen enkele Xbox heeft het Live-menu als je hem koopt. Dat komt pas tevoorschijn als je de Live-CD erin stopt!
Effe aanvullen... De oude versies van het dashboard hadden geen Xbox Live menu opties erin. Die is pas later ontwikkeld. De starterskit (waar ook alweer verschillende versies van bestaan) bevat een update van het dashboard. En alle Live enabled games bevatten een versie van het dashboard met Xbox Live. Afhankelijk van de produktiedatum van je starterskit of van je Live enabled game wordt een dashboard versie geinstalleerd. Als je bijv Splinterziel in een oude Xbox steekt wordt het dashboard van Xbox Live versie 1 geinstalleerd. De oudste starterskits bevatten een iets nieuwere versie van het dashboard dan Splinterziel. Maar als je Crimson Skies in je Xbox steekt krijg je meteen het dashboard van Xbox Live versie 2. Uiteindelijk moet je gewoon connecten met je Live Enabled Xbox en dan krijg je pas echt de meest recente versie van het Xbox Live dashboard. Merk op dat je het Live dashboard beter met een nieuwere game kunt installeren dan met bijv Splintercell. Als je met Splintercell installeert kunt je wat problemen krijgen bij het online updaten naar Xbox Live versie 2. Als je installeert vanaf de starterskit, of vanaf bijv MM3, krijg je een dashboard dat zich prima laat updaten.