1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Een oudere TV met moderne troep!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rinus, 9 jul 2004.

  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze draad is geboren uit frustatie en ik hoop dat jullie kunnen helpen.

    Ik heb gisteren van mijn vriendin alvast mijn verjaardagskado gehad, een pioneer home entertainment set.

    Altijd heel leuk, totdat je het aan gaat sluiten, hier is mijn probleem:

    Het aansluiten gaat goed, DVD werkt en het geluid is super, nou hebben wij ook UPC digital dus deze receiver moet er samen met een VCR op.

    TV= enkele scart
    Receiver= dubbele scart (To TV en to/from VCR)
    Pioneer= enkele scart

    Standaard gaat hij van de Pioneer naar de TV, dat werkt prima, maar nou komt het: De rest doet het niet!

    Wie van jullie heeft ervaring met het aansluiten van een receiver op een home entertainment set alle tips zijn welkom.
     
  2. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: wat voor een home theater set is het? een dvd-speler en versterker in 1 of zijn het losse componenten?

    -waarschijnlijk is de oplossing voor het probleem vrij eenvoudig, je koopt een scartsplitser en sluit deze aan op je tv, hierop sluit je meerdere scartaansluitingen tegelijk aan en dan zou ie het moeten doen.
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n alles in 1 ding!

    Op zich werkt het wel, alleen krijg ik het geluid van de tv en van de digital receiver niet goed.
     
  4. philipnorth

    philipnorth Blergh

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe bedoel je dat met het geluid?

    Je wilt je geluid van je tv/receiver ook via die HT set laten lopen?
     
  5. ScorpiuS

    ScorpiuS Cede maiori

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    ah balen, ik heb geen verstand van die alles in 1 dingen, ik heb mijn hele stereo versterkerset aangesloten en m'n pa z'n homecinema-set ook maar die bestaat uit aparte versterker, dvd, enzovoorts.

    veel succes verder en ik hoop dat het lukt, zo niet moet je gewoon even lang een lokale electronica winkel gaan (liefst de wat kleinere, die hebben er vaak meer verstand van).
     
  6. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    offtopic: gefeliciteerd *)
    ontopic: staat niet alles nouwkeurig in 't boekje beschreven? :confused: anders bel je evt. een helpdesk?
     
  7. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ben ik er al uit:

    Omdat het een oudere tv is ontstaat het volgende probleem.
    Als ik hem standaard aansluit vanaf de set met scart naar tv, ziet de TV hem als een AV kanaal, nieuwe tv's hebben dit probleem niet.

    Ik krijg dus wel geluid maar geen beeld, ik moet dus handmatig het externe kanaal pakken.

    Nou alleen nog de UPC receiver aansluiten!
     

Deel Deze Pagina