Een paar vraagjes van een leek....

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jeroen-76, 7 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroen-76

Jeroen-76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal.
    Even voorstellen... ik ben Jeroen. Nieuw hier.
    Ik heb een paar vragen die misschien hier al wel vaker zijn gesteld maar ik hoop dat jullie mij willen helpen....

Ik ben nog niet in het bezit van een xbox maar overweeg sterk om er een te kopen. Maar nu het volgende. Ik ben al een beetje aan het zoeken geweest op internet maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik wil de xbox alleen maar gaan gebruiken om spelletjes te spelen en dus niet om foto's, films, muziek enz. te kijken/luisteren.
    Als ik de arcade uitvoering koop (200 euro) zonder harddisk, kan ik dan gewoon alle spellen spelen of heb je voor bepaalde spellen toch een harddisk nodig?

Wat ik ook niet kan vinden is of er op deze uitvoering een HDMI aansluiting zit om rechtstreeks mee naar mijn TV te gaan.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast mijn dank.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    He welkom op het forum.

Ja je kan gewoon bijna alle spellen spelen, alleen het enige spel waar je een HDD nodig hebt is (zover ik weet) Burnout Revenge.

Op de arcade zit een hdmi ingang dus je beeld wordt super mooi tenzij je een HD tv hebt?

Laatst bewerkt: 7 jul 2008
  3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Hey Jeroen welkom op het forum :)

Het is inderdaad zo dat je voor bepaalde games een harddisk nodig hebt en voor alle games een memorystick. Elke game heeft namelijk een bepaald data opslaggeheugen nodig om je save-games op te zetten. Sommige games zijn echter te groot voor de memorystick en vragen dus om een grotere opslagmedium, namelijk de harddisk.

Het is altijd verstandiger om een harddisk erbij te kopen. Zo kun je gebruik maken van demo's, filmpjes, en snellere laadtijden van games. En in de toekomst als je meerdere games hebt gekocht raakt de memorystick al vrij snel vol en zul je steeds savegames moeten gaan verwijderen.

HDMI zit op alle recent geproduceerde consoles zowel arcade als de premium. Je kunt het alleen gebruiken als je een HDTV hebt die ook een HDMI ingang heeft.

Daarnaast is het op dit forum niet nodig om voor dit soort vragen een nieuw topic aan te maken. We hebben een Xbox360 gedeelte met een centraal topic waarin deze vragen behandeld worden. Ik raad je aan daar ook even een kijkje te nemen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109751

Edit: Hybrid was me voor :+

4. Jeroen-76

Jeroen-76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor je snelle reply!

Ik heb een full-HD TV, vandaar ook mijn vraag of er HDMI aansluiting op de Arcade zit.

Dit is dus een mooie voordelige console voor iemand zoals ik....

Gr. Jeroen

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. Jeroen-76

Jeroen-76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden!
    Toch nog even een vraagje naar aanleiding van Shortbull z'n reply.
    Hoeveel savegames kun je ongeveer kwijt op de standaard meegeleverde memorycard?
    Je kunt toch ook later nog een HD toevoegen?

Het wordt mijn eerste spelcomputer en ik wil eerst eens kijken hoe het me bevalt voordat ik heel veel geld ga uitgeven.

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Verschilt sterk tussen games. Ikzelf heb nooit een memorycard gehad dus kan het je niet vertellen.
    En ja je kunt later over-switchen naar een harddisk :)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    HDD is echt een must .. voor al als je straks ook on-line wilt gaan gamen

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan toch ook online gamen met een memory card?

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat kan, maar dan kan je bijv geen content downloaden zoals MP maps, etc.. dus een HDD heb je dan nodig

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan wel ja. :)

12. Jeroen-76

Jeroen-76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen Thx voor de antwoorden er is al een hoop duidelijk geworden.

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ok dan, als daarmee je vragen beantwoord zijn, ga ik deze thread op slot doen. Mocht je nog vragen hebben, dan wil ik je verzoeken een van de threads in dit forum te gebruiken. Als je niet het juiste onderwerp kunt vinden, kun je altijd nog terrecht in een van de stickytopics: Het Xbox 360 Algemene Vragentopic.

Anyway, welkom op het forum in ieder geval! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina