[XOne] Een paar vraagjes.....

Discussie in 'Games' gestart door VoYTeC, 25 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, Ik ga ook maar eens op L!VE deze vakantie, en ik heb nog een paar vraagjes.....

1: Ik heb geen ADSL, maar een zwaar Kabelfoon Kabel Abonnement, genaamd Kabelfoon Premium. Website=Kabelfoon

Snelheid max. = downstream 1536 kbit/s ; upstream 256 kbit/s

Kan ik hiermee Xbox L!ve aanvragen, of is mijn Connectie te sloom?

2: Mijn TV, XBox en andere zooi staat op mijn kamer op zolder. Mijn modem heeft maar 1 ingang, is het mogelijk om gewoon met een Router een internet kabel naar boven te leggen? of Gaat er dan te veel van de Connectie verloren? (is een meter of 15-20).

Ik zou graag mijn vragen beantwoord zien, ik heb gekzoen voor een aparte thread omdat ik [B}echt[/B] geen zin had om die threads door te gaan lezen.

Mvg Voytec

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie de centrale topic kabelfoon

antwoord is ja (je connectie is ruim voldoende)

zie de centrale thread routers

router is een doorgeef leuk ... gaat niet ten koste van je connectie ... je kabel mag maximaal 100 meter lang zijn voordat je problemen krijgt...

|:-

Tja de volgende keer kan je misschien de zoek funktie gebruiken en een duidelijke titel geven (want nu zullen andere jouw thread ook nooit meer lezen)... ik beantwoord jouw vragen in iedergeval niet meer ... als het antwoord al gegeven is ;)

Laatst bewerkt: 25 jun 2004
  3. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Merci O-)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    duidelijk.

Topicstatus: