Een paar vragen over de xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door TMCrimeZ, 24 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TMCrimeZ

TMCrimeZ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

1. Ik heb sinds gister een xbox360 en vroeg me af of meerdere mensen last hebben van een controller waarvan de linker analoge stick piept bij het bewegen.

Ik vind het namelijk een beetje irritant tijdens het gamen.

2. Kan je muziek van je mp3 speler op de hardeschijf zetten?

Ik sloot mijn MP3 speler aan maar ik kon geen optie vinden om de bestanden over te zetten naar de hardeschijf.

alvast bedankt.

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey, welkom op ons forum. :)

Ik heb slecht nieuws voor je, ik ga je topic sluiten. :+ En wel om de volgende reden; wij zijn een erg groot forum, dus wij proberen het aantal nieuwe topics een beetje binnen beperking te houden. Daarom hebben wij bovenaan in dit subforum een thread sticky gemaakt:Xbox 360 Algemeen/Vragen. Iedereen die een of meer korte vragen heeft kan daar terrecht. Jouw vragen vallen daar dus ook onder. Ik zal je post kopieeren naar dat topic, zodat je daar eens kunt kijken wat men te zeggen heeft. Maar eigenlijk heb ik de antwoorden al voor je:

1. Probeer eens je stick een beetje in te drukken, misschien zit hij er niet goed in en piept hij daarom. Als dat niet het probleem is, zou ik Microsoft gewoon even bellen en een nieuwe vragen, er zit garantie op je controller.

2. Nee dat kan niet, je kan enkel streamen! De enige manier om muziek op je HDD te zetten is door cd's te gebruiken (die je natuurlijk legaal gekocht hebt ;) maar gebrande cd's werken ook hoor)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina