[XOne] Een paar vragen over XBL

Discussie in 'Games' gestart door Brainboy, 26 feb 2003.

1. Brainboy

Brainboy Master of the Mind

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk er echt over XBL te kopen. Maar ik heb alleen drie problemen: 1) het geld en 2) de kredietkaart en :cool: mijn Internet-connectie.

1) Ik heb voor een paar dagen Splinter Cell gekocht (het is echt te gek, maar het was ook duur: 60 Euro), nu heb ik niet meer zo veel geld. Als ik XBL met een spel (waarschijnlijk MechAssault) koop, dan is dat zo'n 100 to 120 Euro minder geld voor mij. Da's veel! En ik krijg ook niet zo veel geld van mijn ouders (ja, ik ben alleen 15 jaar oud) als zakgeld. Ik wil wel andere spelen in de volgende maanden kopen!

2) Ik heb geen kredietkaart. Ja, mijn vader heeft een soort Visa kaart, maar ik moet hem wel overtuigen dat het voor een goed "doel" is voor hij ze me geeft! ;)

:cool: Ik heb een Telenet connectie. Ik heb al mijn snelheid getestt op www.speedtest.nl, maar ik heb nog een vraag. Telenet heeft zijn eigen firewall en veranderd soms mijn IP. Zal dat problemen maken? Ik heb al over Gamespy en XBConnect gespeeld, betekent dit dat ik ook over Live kan spelen?

Hebben jullie misschien suggesties voor mij (meestal voor punt 1 (bv. ergens waar ik XBL en games hier in Belgie goedkoop kan kopen) maar ook voor punt 2 + 3 )?

Bedankt,
    Brainboy

Laatst bewerkt: 26 feb 2003
  2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    En nu moeten wij geld naar jou sturen :confused:? Ge zulter voor moeten werken, of verkoop uw spellekez / ruil ze in voor XBL enabled ones :)

3. Brainboy

Leuk Bevonden:
    0

Hehehe.... misschien moet ik op straat gaan zingen of zo....

4. Brainboy

Leuk Bevonden:
    0
    bump....

Heeft niemand een paar suggesties?

Deel Deze Pagina