Mensen, weten jullie misschien een spel dat veel op Animal Crossing (gamecube) lijkt? Hier ben ik nl erg op zoek omdat het me hartsikke leuk lijkt om in een real-time arcade wereldje rond te lopen Dus als jullie enige suggesties hebben, post ze hier! Alvast bedankt!
The Sims lijkt er wel op Het is wel niet real time. Maar het komt wel het dichtst in de buurt van Animal Crossing.
Nee zoiets bedoel ik niet, ik bedoel een soort game die je mayb ook over i-net kan spelen en die elke dag 'veranderd' zeg maar. Net als in het echte leven, je kan nieuwe spulletjes voor in je huisje kopen, nieuwe bewoners etc etc..zoiets bedoel ik
Hmmm ik ben bang dat er geen plannen zijn om nog meer van dit soort type games uit te brengen. Voor de Animal Crossing fans is het misschien goed om te weten dat er nu ook een PAL versie uit gaat komen...... in Australie dan. Europa wordt weer overgeslagen, maar je kunt hem altijd nog importeren natuurlijk.
Nou op de dreamcast heb je seaman die moet je voeden en hij praat zelfs tegen je. Je kan een gesprek met hem voeren en de volgende dag kan hij erop terug kome. Best eng hoor, hij onthou wat je zegt en kan je dus vragen stellen zoals hoe gaat het nu met je moeder ofzo, ligt aan wat je hem verteld. Als je hem niet te eten geeft gaat die dood, dus ook al speel je niet en staat je console uit voor een paar dagen dan is het weg visje en hij kan ook nog boos worden dat ding.. Iets voor jouw??
Ik raad je aan een keer een Harvest Moon-titel te checken. Tevens zul je Dark Cloud (met name eerste deel) op de PS2 waarschijnlijk wel leuk vinden.
animal crossing komt ook uit als PAL, in australie, alleen zit je dan wel met australische feestdagen dat is wel minder..