Hallo ik heb een probleem met een oude game, (Egypt 1156 B.C Tomb Of The Pharaoh) System Requirements : 90 Mhz 16 Mo Ram 2 MO video card Sound card compatible DirectX 95 98 ME 2000 XP. Mijn huidige systeem is Windows Vista Quad Core 1.8, Werkgeheugen 3 Acer Model. Maar als ik het Geinstaleerd heb krijg ik zoon vervelende melding van cannot lock surface: Error: een plaatje is below, dus ik dacht meschien moet ik het op windows xp draaien dus ik heb Virtual PC geinstaleerd en daar windows XP geinstaleerd maar ik krijg het zelfde probleen. Ik heb wel geprobeert te onderzoeken waarom ik zoon melding krijg maar 1 Raare Rustaat het staat op deze Forum: (http://www.databaseforum.info/10/5/b8ead9bd1c4ab66c.html) Meschien dat julie het weten ik zet ook efen de systeem eisen van het spel er bij.
bedoel je daar mee met het spel of op vista, ik koms soms wel in het spel maar de menu is vermingt dus ik zie eigelijk alles menu opties door elkaar.
ja alles supper laag gezet lukte ook niet, ik ben nu bezig met win 98 op virtual pc aan het instaleren kijken of het dan lukt. als je meschien meer dingen weet please explain ik wil deze spel echt spelen en niet aleen dit spel ook deze`s RIDDLE OF THE TOMB Egypt 3 - The Egyptian Prophecy EGYPT II The Heliopolis Prophecy NIBIRU: Age of Secrets Jerusalem Echo: Secrets of the Lost Cavern Pompéi - The legend of Vesuvius China: The Forbidden City en daar voor moet ik een systeem hebben of simulatie of iets anders wat het op draait.
Die dderr_cantlocksurface error uit je 1e plaatje komt doordat Directx geen videokaart (driver) of iets dergelijks kan vinden.. Waarschijnlijk kan dat spel simpelweg geen videokaarten of directx versies uit deze tijd herkennen, dus je hebt pech..
HAHAAAAAAAAAA FINALY HET IS MIJ TOG GELUKT, ik heb windows 98 geinstaleerd en JA hij doet het ik laat nu een printscreen zien ik heb het gelfikt met virtual pc en dan windows 98 instaleren WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW Dit duurde 2 dagen achter elkaar tot dat ik dit probleem fixste NOOOOOOOOO ok probleem nr 2 geen geluid de virtual pc windows 98 geeft geen geluid alles doet het wel maar No sound iemand idee`s oja mijn boxen heeten wel creative. ik heb hier wel iemand met de zelfde probleem van een forum maar ik weet niet was OS is 10-Jul-2008, 05:15 PM #1 Virtual PC - No sound on guest OS Hi. I installed XP Virtual PC 2007 on my XP hosting computer but I am unable to hear any sound. The virtual sound card is "Sound Blaster 16" and ,in device manager, it shows up as enabled. Music audio will run in media players but I just can't hear anything . It does not make any sound when loading up windows either. My sound card is a Sigmatel. I tried installing the factory drivers but received an error saying that "This system is not compatible with the drivers."( something like that). Does anyone know what I can do to get the sound to work on my virtual pc? Distinguished Member with 14,243 posts. Join Date: Apr 2003 Location: 1265 Lombardi Ave Experience: IIAHYAYCESA,YAADA! 10-Jul-2008, 10:26 PM #2 What OS are you running as the Guest? hmmm... en oja bij windows xp heb je ook geen geluid in virtual pc
Ik heb wel gewoon geluid in mijn virtual machines, maar ik gebruik VMWare Workstation, en geen VirtualPC, maar dat zou in principe niet uit moeten maken (maar je kan het altijd proberen ).
JUIST JUUIISSTT ik ga nu proberen Lets find out ik ben nu bezig met die VM ware download, mocht dat ook niet luken ga ik naar magic box. ik heb tog niks beters te doen
OOO SHIIIITTT DIT GELOVEN JULIE NOOIT ik heb net geluid door mijn windows 98 gekregen 1 of andere manier maar ik weet niet hoe ik kreeg eerst deze bericht van een school kameraad: Hey Onur, Virtual PC werkt met driverwrappers, dit houdt in dat je ook de drivers moet installeren in de VM die je geinstalleerd hebt. Zoek even op welke audio leverancier je hebt, denk bijvoorbeeld aan Conexant HD Audio of iets van RealTek. Veel succes, groeten vanuit Bouillé Loretz, Frankrijk. Joël dus ik dacht laat ik dat maat gaan doen, maar ik kreeg een update een raar van eum ik weet niet hoe het heete maar ik heb wel een schema van geupdate dingen chek foto: toen ik de update ging instaleren was het wel zoon instalatie van soort flash heel raare maar op de schema staat iets anders maar alles doet nu ik ben erg blij en kan gaan GAMEEAAAAA Genieten Jonges : en zo hoort het bedankt voor het tog beanwoorden van me vragen (The problem is fixst by the past update)