Ik denk dat 2004/2005 echt een top jaar gaat worden voor de xbox. Kijk al die vette titels die nog komen moeten .
wat een schitterend zinloze topic weer... maarja, ben het wel met je eens hoor! Forza, Fable (bijna, bijna...!!!) en Halo2, de droom van iedereen
Dit is echt geneuzel... 2004/2005 een top jaar. Je hebt het over twee jaren. Klopt dus niet... Verder is gamen tijdloos. Hoe kun je dan over een top jaar spreken. Zeg dan gewoon dat er vette titels uitkomen in de hoop dat dit zo blijft.
Jongens, doe niet zo kinderachtig. Als hij had gezegd dat 2005 een goed jaar zou worden dan zouden jullie zeggen dat een aantal goede games al in 2004 uitkomen. Afijn, het is al vaker naar voren gebracht maar de komende tijd zal het genieten zijn op de Xbox. Een hoop toptitels zullen onze DVD-drive betreden. En hopelijk ook een hoop DVD-drives van Xboxen die mensen hebben gekocht vanwege de goede lineup van de komende tijd. Ik denk dat het zeker een boost zal geven aan de verkoop van de Xbox, hoewel ik er nog steeds van overtuigd ben dat Microsoft geen goede reclamecampagne voert. Ik zou zeggen, geniet van deze prachtige games!
Zie jij Nintendo en sony dan wat doen aan reclamecampagnes?Lijkt wel of ze hier in europa er niet aan doen :{
topjaar....zucht.... zou een topjaar kunnen worden,als niet steeds alle toptitels worden uitgesteld,ik loop al maanden achter VCurple haze aan,belt die dude vorige week op,dat ik nog maar een maandje moet wachten!
is toch maar een kutspel j/k Ik heb nu ongeveer 9 maanden een xbox en ik moet zeggen dat het me zeker niet teleursteld aan hoeveelheid spellen en toptitels die uitkomen, ongeveer elke maand waren er wel 2 of 3 spellen die ik gewoon moest hebben, het is zelfs zo erg dat ik door XBox ben genokt met pc gamen Ik heb er zeker geen spijt van dat ik zon lomp grote doos heb gekocht
Ik denk dat mensen in Japan e.d. ook meer een xbox gaan kopen, door speciale doa-xbox en otogi en Phantom Dust. Echt jammer dat deze game PD niet in europa zal uitkomen. Jammer jammer jammer.
Het was geen gerelativeerde uitspraak Maargoed, Playstation sponsort bijvoorbeeld een hoop dingen. Ik zie ook vaker reclames van Nintendo en Playstation. Het zijn allemaal geen goede campagnes, maar Xbox loopt nog een steekje achter.
Wat ik zelf merk - in mijn omgeving - is dat Xbox het 'huidige ding' is. De Gamecube is het nooit echt geweest, de Playstation is zó enorm geintegreerd in bepaalde huishoudens dat ook daar niks bijzonders meer aan is.
Je bedoelt zeker 1 mooi half jaar, dat is al genoeg, er komen binnen een half jaartje veel goede games uit. Fable Halo2 Splinter cell 3 forza motorsport brothers in arms, men of valor, nfs underground 2 tony hawk underground and so on............. greetz wooly