ik heb een stereo met 5 boxen is een 5.1 stereo set. Nu wil ik mijn xbox daarmee verbinden maar ik heb maar twee uitgangen achter op mijn setreo ik geloof een rode en een witte of het is een rode en zwarte dat weet ik nu even niet! Maar kan ik hier wel de Adv. scart cable op aansluiten???? Of moet ik dit oop een andere manier doen had graag snel een reply gehad... Alvast bedankt!!
Ik geloof een rode en witte, en ja daar kun je het gewoon op aansluiten, stel wel even het geluid op je dashboard goed in. Ik heb alleen Surround niet Digital, maar aansluiten zal wel op dezelfde manier gaan... Good Luck!
de advanced scart heeft alleen een optische uitgang voor geluid en aangezien jij geen optische ingang hebt zul je dus niet je xbox via de advanced scart kunnen aansluiten op je versterker ik denk dat je beter kan kijken watvoor ingangen je hebt
de advanced scart heeft alleen een optische uitgang voor geluid en aangezien jij geen optische ingang hebt zul je dus niet je xbox via de advanced scart kunnen aansluiten op je versterker Ja maar wat bedoel je met optische uitgang?? is dat maar een plug?? Bij mijn aux uitgang kunnen een rode en een witte plug in!! Ik heb nu nog de standaard scart cable maar nu doe ik gewoon achter die witte en rode stekkertje uit het scart_blokje halen en die rechtstreeks in die aux(rode en witte) uitgang en dat doet hij goed ontvang gewoon dolby surround! Maar vraag is of dat ook met de Adv. scart cable gaat?? Alvast bedankt!!
Dat is inderdaad 'suround' maar dan met een mono geluid achter (uit alle 2 de speakers hetzelfde) had ik eerst ook en dacht dat het geweldig was. Maar Dolby Digital met behulp van de advance scart en een optisch kabeltje, ik hoop voor je dat je een optische ingang hebt,is veeeeeeeeeeeel beter!!!!!!!!