Een vraag over games

Discussie in 'Algemeen' gestart door karin1981, 12 mrt 2003.

1. karin1981

karin1981 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een xbox en ik vroeg me af of ik ook spelletjes uit andere landen kan spelen????

Ik koop mijn dvd's namelijk in Engeland ik vroeg me af of ik die spelletjes uit Engeland ook kan spelen!!!

Kan iemand mij helpen met deze vraag?????

Groetjes van Karin

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daar hebben we een apart forum voor.

Ik zal hem ff voor je verplaatsen.

3. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Uit Engeland wel ja, is namelijk PAL (Europees). Amerikaanse of games uit een ander werelddeel gaat niet lukken.

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    First off; Welkom, steek voortaan ff wat meer tijd in het bestuderen van het forum daar dit niet het correcte subforum is >move.

Er zijn 3 regio's ; Japan, Amerika en Europa. Elk spel uit Europa kan je op je in Europa gekochte xbox spelen.

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
  6. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens een keer een CDtje gezien, wat toen nog niet uit was, waarmee je je Xbox regio vrij kon maken...tenminste...dat werd er verteld...t zag er allemaal best proffie uit, iemand meer info/ervaringen?

[vind t persoonlijk vrij interesant aangezien m'n schoonvader regelmatig in america komt voor zn werk ;]

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is er voor de Playstation, niet voor de Xbox. Werkt niet dus. Tenzij je een NTSC-Xbox hebt (uit Amerika), kun je geen andere spellen spelen dan Europese (en Australische).

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CDtje was specifiek voor de Xbox...(als ik t goed onthouden heb zou die ergens eind maart pas uitkomen...maar ik heb niet zo'n best geheugen :confused:)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat was alleen voor DVD films, niet voor spellen.

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah...oké bedankt (ziet gij...toch m'n geheugen hè...:mad:)

11. karin1981

karin1981 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dank jullie wel voor de goede en snelle reactie. Ik wil nog wel even zeggen dat dit mijn eerste forum is en ik niet precies wist of het zou gaan lukken.
    Ik zag namelijk op een site (www.play.com) xbox spelletjes maar als ik een spelletje aanklikte stond er bij regio: PAL: Will play on UK XBOX only. Dit snap ik dus niet. Kan iemand mij daar nog bij helpen?

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    PAL is het videosysteem dat Europa gebruikt. Amerika daarentegen gebruikt NTSC. Dat betekent dat spellen uit amerika niet op een Europese Xbox werken.

Als er bij staat: PAL, dan is het goed en dan werkt het geheid in Nederland. Dat er bij staat: work on UK XBOX only is gewoon omdat die gekke Amerikanen niet weten dat Europa meer voorstelt dan Engeland alleen |:-

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    fuck, echt? dsas mij nog niet opgevallen..vast en zeker omdat GB de enige is van de EU die de oorlog tegen Irak steunt...:D

14. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    Spanje steunt de oorlog in Irak ook!

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hartstikke mooi voor spanje, maar daar gaat deze thread niet over. Discussiëren over Irak doe je maar in ASEL.

Deel Deze Pagina