Ik weet dat dit al de zoveelste thread is over chello en XBL maar ik wil toch nog het volgende weten: Ik heb chello en speel al een lange tijdje XBconnect. Nee, geen routers, hubs etc etc "just the old and simple" ICS(Internet Connection Sharing) Dus gewoon twee netkaarten in me pc, een kaart is verbonden met me modem(com21) en de andere kaart verbonden met me xbox. Mijn vraag is nu of het wel mogelijk is om met zo een configuratie een verbinding te maken met de Live! server??? En is het waar dat als je een router gebruikt de verbinding sneller is dan dat je ICS gebruikt??? En is het met Chello niet mogelijk een directe verbinding te maken met me xbox ((Kabelmodem------>>Xbox)) Alvast bedankt
Het is wel lastig dat je altijd je pc aan moet zetten als je ff wil liven.. Dan is eigenlijk ook het hele gemak er vanaf..
Ik lees uit jouw verhaal niet dat jij al ICS gebruikt maar neem aan dat je dat al ingesteld hebt... Tsja... ICS is in princip niet sneller dan met een hardware router. Bij ICS speelt je PC voor router en dat kan ie met gemak aan. Maarreh... Als je PC tegelijkertijd voor andere zaken wordt gebruikt en het is al een oud bakkie, dan ga je dat op je Xbox zeker merken. Een speciale hardware router is bijna altijd beter dan een PC misbruiken als router. Uh oh, nu krijg ik de hele Linux community over me heen...
Dat dacht ik dus ook. Maar als je het in de winkels vraagt (o.a. Raf,pc-oke) zeggen ze allemaal dat die routers op xbox.com alleen in Amerika verkocht worden. Alleen een draytek hebben ze die werkt, maar die is 150 euro. Weet iemand misschien een adres waar ze wel routers verkopen die op xbox.com staan?