een vraagje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door GundamBlade, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een kras op me cd waardoo me oblivion aarid vaak vastloopt, en soms hellemaal niet wil draaien, k heb microsoft gebeld, en die konden het neit vergoeden omda ze ervan maakte dat ik de console zou hebben bewogen (heb ik niet gedaan):mad: . ze zeiden dat ik het maar bij de winkel moes proberen, om een nieuwe te hallen, en k kreeg neen nr, als bewijs dak micresoft heb gebeld, maar mijn vraag is dus, gaat bartsmit (waar ik het spel heb gekocht) met dat nr nakijken of ik al bij microsoft ben geweest ofzo, of gaan ze nakijken wat microsoft heb opgeschreven als rede ofzo?

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het zou misschien handig zijn geweest als je je vraag stelde in je topictitel, nu weet niemand waar je het over hebt. En er zijn al zoooo veel threads over mensen met bekraste discs. Ik gooi hem ook op slot straks, maar je hebt wel een nog niet gestelde vraag, dus ik wacht tot iemand die voor je kan beantwoorden.
    Gebruik anders de [search]zoekfunctie[/search] en misschien vind je het daar al, want zelf zou ik je niet kunnen helpen eerlijk gezegd. :eek:

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
  3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je bent zo beetje de 6e dit weekend al ofzo...

wederom, de winkel(bart smit dus in dit geval) moet je spel vervangen, dat heeft microsoft mij gemeld, omdat ik hetzelfde probleem had.
    mijn spel is toen vervangen,

ps: over wat voorn soort kras is het, meerdere kleine die kris kras door elkaar lopen of een kras die rondom de dvd gaat

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoek op: Oblivion: Technische problemen/ Bugs ... of stel je vraag in Xbox algemeen .. Titel is erg onduidelijk (als je post denk dan na over je titel en vraag je af of er al een soort gelijke thread bestaad) Krassen op de dvd rondom kunnen alleen onstaan door beweging vande xbox 360 met de dvd er nog in tijdens het gamen. Krassen kris kras gebeurt door onzogvuldigheid van de gebruiker of schuld winkel (dan kan je terug naar de winkel als je hem net hebt gekocht)

Laatst bewerkt: 16 jul 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina