Eerlijk?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Joene90, 31 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

dit haal ik uitdeze verloting van Koffie Mok van de xbox 360 dvd.

Nou begin ik ernstig te twijfelen over de eerlijkheid van deze verloting. Het gaat mij niet om dat dvd'tje, echt niet, maar om het feit dat KM (denk ik) zo de verloting van MoB denkt te winnen. Ik hoop natuurlijk dat Master of Blades hier niet voor kiest.

2. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    De pot verwijdt de ketel dat hij zwart ziet :{

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    1. tis verwijt, zonder d
    2. daar gaat het niet om, misschien is het wel eerlijk gegaan maar dan zou ik dat graag van Koffie Mok willen horen, maar het lijkt me heel sterk.

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het is sowieso te triest voor woorden dat er op deze manier stemmen worden geronseld voor een dom spelletje in de Green Mile. Dit is duidelijk een negatieve tendens, en ik snap eerlijk gezegd ook niet dat de mods deze absurde 'campagne' van MoB niet hebben tegengehouden.

5. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Wat '1' betreft heb je gelijk (domme fout van mij|:- )

Wat '2' betreft snap je me denk ik niet. Misschien dat dit je wat meer helpt:

;)

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op zich heb ik dáár nog wel begip voor, ik bedoel MoB is kennelijk de enige die zo gek is een spel weg te willen geven voor een dom spelletje

ja nee das wat anders O-), ik ga niet iets aan hem geven zodat ik zijn verloting win..

Laatst bewerkt: 31 okt 2005
  7. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Het is zeker alleen leuk als iedereen z'n sig aanpast voor de komst van V3 ofzo... of iets anders waar jezelf wel aan mee deed.
    Laat ze lekker.

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik sluit me hierbij aan.

9. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat hadden de mods kunnen doen? Als Lucca problemen had met de actie van MoB, wat ik absoluut zou spammen is het enige wat die had moeten doen tegen MoB zeggen dat dit tegen de spelregels was. Als MoB in het ergste geval niet had geluisterd dan hadden wij ingegrepen, niet eerder.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap echt het probleem niet. Dus hij vindt een manier om stemmen te winnen, so what?

Enige waar ik wel in kan komen is dat sommige sigs een beetje zijn opgeblazen. Ik kan wel ff vragen op ze daar op willen letten.

Voor de rest heb ik absoluut geen problemen met de 'campagne' van MoB. Iedereen is vrij om dit spel te spelen zoals hij of zij wil. En zolang het binnen de regels van het forum blijft gaat het dus prima.

11. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt eindelijk eens een gooi gedaan naar originaliteit en vernieuwing in The Green Mile, is het weer niet goed :{. Maar goed, daar ga ik maar niet verder op in, want dan 'hap' ik weer.

Daarnaast heeft het spel vanaf begin september geduurd, en wordt er doormiddel van een poll bepaald wie de winnaar moet zijn. er is gevraagd om een pleidooi en verder zijn de spelers compleet vrij gelaten in het doen en laten van mensen trekken naar die poll. Absurde campagne? Onzin, hij wil gewoon graag het spelletje winnen en het komt niet verder dan het creeëren van een kleine, niet noemenswaardige, achterban.

Over de eerlijkheid van de poll, dat moet je aan MoB vragen.

En om nu helemaal even oude koeien uit de sloot te halen. Absurde campagne? *Uche Grijs/Geen-Humor Campagne *Uche , over absurd gesproken. Maar nu ben ik oude lijken aan het opgraven.

Edit:
    Zojuist KM zijn thread toch maar even bekeken, is inderdaad heel vaag :{. Beetje jammer, maar daar kunnen wij niks aan doen.

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je niet uitmaakt vanwege die dvd, waarom dan zo'n topic?

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    omdat het zo wel heel makkelijk wordt om iets te winnen door een verloting, en omdat anderen ook geen kans maken op deze manier

14. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom zou je iemand iets verbieden om in z'n sig te zetten?

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zet jij vrijwillig Stem op Master of Blades! in je sig dan?

16. Koffie mok

Koffie mok Guest

Joene 90 what's your problem?

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    lees het topic door zou ik zeggen :)

18. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... het is in ieder geval wel opvallend. Ik zeg hier overigens niet meer dat koffiemok niet eerlijk is of het deze keer niet was. Maar om hier een thread over te maken vind ik zinloos, het is gebeurd, leg je erbij neer, je kunt er niets aan veranderen, en zoals je al zei, het ging je niet om het dvd'tje.

greetz wooly

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Zal vast wel eerlijk zijn gegaan, zo niet, je komt er toch nooit achter.

20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Eigenlijk zouden we allemaal NIET op MoB moeten stemmen, maar met 3 prijzen maakt hij het wel heel bont.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina