Eerst toestemming om games te kopen of...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BoNEz|NL, 20 okt 2002.

1. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit vraag ik me dus af, als jullie een spel willen kopen,
    kopen jullie gewoon of moeten jullie toestemming van je ouders krijgen :D beetje wazig maar vraag ik me dus af;)

2. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben 23 dus wat denk je zelf...

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe jah ik bedoel dus meer de jongere gamers:{

4. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger toen ik nog jonger was en op NES speelde moest mijn moeder altijd mee om ze te gaan kopen, want anders had ik geen vervoer. Dus indirect had ik toestemming nodig. Nu ik 18 ben is dat niet meer nodig :D

5. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M'n Ouders????????
    Bleehehehehehe...die kijken niet eens naar wat ik met m'n geld doe....alleen als ik mooie kleren ofzo heb gekocht laat ik het zien...maar ik praat alleen over games met ze als ik het wil voor kerst of sinterklaas.....verder niks.............................

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als ik games koop vragen mijn ouders altijd of het het geld wel waard is.. Ik vertel ze alleen wat voor een game ik koop als ik helemaal opgewonden over een game ben. Splinter Cell ga ik dat doen bijvoorbeeld ;) Maar ze zeggen niet van: Als er moorden worden gepleegd mag je de game niet kopen. Ik probeer me vader juist soms wel eens mee te laten gamen, zodat hij begrijpt dat het echt geen geld/tijdsverspilling is.

7. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Ik koop wat ik wil en ik wil wat ik koop!8)

8. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    -

Laatst bewerkt: 20 okt 2002
  9. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg genoeg om 3 games per maand te kopen...niet dat ik al mijn geld aan games besteed, ook gescheiden ouders..jammer dat ik te lui was en ontslagen ben....dan zou ik het nog makkelijker hebben...

10. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Nop, ik koop games als ik wil

11. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Je kon deze beter in de offtopic plaatsen. Eigenlijk ben ik een beetje verbaast dat niemand er iets over zegt.

Of ik van me ouders toestemming moet hebben?
    Nee, ik werk er toch voor dus ik mag zelf toch weten wat ik ermee doe?

12. Kremers

Kremers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zei je niet :p

13. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo dat lijkt me logisch dat hij dat bedoelt.....]:-

14. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn ouders zeggen daar niks over. enige wat er uitkomt: 'allemaal schieten en vechten'. maar dan zeg ik dat ik ook racegames etc. heb en dan is het wel goed. En in meeste winkels wordt ook niet gelet op de leeftijdsaanduiding op de games(niet dat dat wat uitmaakt ben 16)

15. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heb ik dat gezeur van 'te geweldadig of kwetsend' nooit gehad...pfff..ik zou me dood ergeren..:confused: :confused: :r :r :r

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kan games kopen wanneer ik wil. Kan wel een opmerking verwachten van "Zou je dat nou wel doen :eek:?". Over gewelddadige games zeiken me ouders niet, die vinden het (gelukkig!) maar onzin, dat je van videogames aggressief wordt.

17. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    het lijkt wel of we dezelfde Ouders hebben Gerbio :eek: 8) :+ , heheh ze zeggen nu ook steeds : of het het geld wel waard is..
    en die andere shit , en ik probeer me vader ook de games te laten spelen , hij vind het zelf ook wel leuk om te doen :)

18. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    LOL mijn vader zit in de VN, hij zit wekelijks in plaatselijke kranten van verre lande, hij kan probeert 3de wereld landen goede structuur te geven maar over structuur, in goldeneye op de n64 ging hij een stap vooruit en howel hij mij als kind heeft geleerd wat 3 demensionaal betekende moest ik het hem achternaa roepen terwijl hij boos en verward (ach, verdwaald schaap!) naar cnn ging kijken in zn kamer. :D :D :D :D

19. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een beetje/doet hetzelfde met/bij mijn ouders..

20. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deel mee.... Als ik een game in de winkel koop niet, maar als het 2de hands is dan laat ik hun het altijd over maken, vind dat zelf teveel rompslomp... Ben 18 nu, maar heb echt nog nooit in mijn hele gaming bestaan toestemming gevraagd...

Deel Deze Pagina