Dit vraag ik me dus af, als jullie een spel willen kopen, kopen jullie gewoon of moeten jullie toestemming van je ouders krijgen beetje wazig maar vraag ik me dus af
Vroeger toen ik nog jonger was en op NES speelde moest mijn moeder altijd mee om ze te gaan kopen, want anders had ik geen vervoer. Dus indirect had ik toestemming nodig. Nu ik 18 ben is dat niet meer nodig
M'n Ouders???????? Bleehehehehehe...die kijken niet eens naar wat ik met m'n geld doe....alleen als ik mooie kleren ofzo heb gekocht laat ik het zien...maar ik praat alleen over games met ze als ik het wil voor kerst of sinterklaas.....verder niks.............................
Als ik games koop vragen mijn ouders altijd of het het geld wel waard is.. Ik vertel ze alleen wat voor een game ik koop als ik helemaal opgewonden over een game ben. Splinter Cell ga ik dat doen bijvoorbeeld Maar ze zeggen niet van: Als er moorden worden gepleegd mag je de game niet kopen. Ik probeer me vader juist soms wel eens mee te laten gamen, zodat hij begrijpt dat het echt geen geld/tijdsverspilling is.
Ik krijg genoeg om 3 games per maand te kopen...niet dat ik al mijn geld aan games besteed, ook gescheiden ouders..jammer dat ik te lui was en ontslagen ben....dan zou ik het nog makkelijker hebben...
Je kon deze beter in de offtopic plaatsen. Eigenlijk ben ik een beetje verbaast dat niemand er iets over zegt. Of ik van me ouders toestemming moet hebben? Nee, ik werk er toch voor dus ik mag zelf toch weten wat ik ermee doe?
Mijn ouders zeggen daar niks over. enige wat er uitkomt: 'allemaal schieten en vechten'. maar dan zeg ik dat ik ook racegames etc. heb en dan is het wel goed. En in meeste winkels wordt ook niet gelet op de leeftijdsaanduiding op de games(niet dat dat wat uitmaakt ben 16)
Gelukkig heb ik dat gezeur van 'te geweldadig of kwetsend' nooit gehad...pfff..ik zou me dood ergeren.. :r :r :r
Nee, kan games kopen wanneer ik wil. Kan wel een opmerking verwachten van "Zou je dat nou wel doen ?". Over gewelddadige games zeiken me ouders niet, die vinden het (gelukkig!) maar onzin, dat je van videogames aggressief wordt.
het lijkt wel of we dezelfde Ouders hebben Gerbio , heheh ze zeggen nu ook steeds : of het het geld wel waard is.. en die andere shit , en ik probeer me vader ook de games te laten spelen , hij vind het zelf ook wel leuk om te doen
LOL mijn vader zit in de VN, hij zit wekelijks in plaatselijke kranten van verre lande, hij kan probeert 3de wereld landen goede structuur te geven maar over structuur, in goldeneye op de n64 ging hij een stap vooruit en howel hij mij als kind heeft geleerd wat 3 demensionaal betekende moest ik het hem achternaa roepen terwijl hij boos en verward (ach, verdwaald schaap!) naar cnn ging kijken in zn kamer.
Ik deel mee.... Als ik een game in de winkel koop niet, maar als het 2de hands is dan laat ik hun het altijd over maken, vind dat zelf teveel rompslomp... Ben 18 nu, maar heb echt nog nooit in mijn hele gaming bestaan toestemming gevraagd...