Eerste foto's van de Phantom in het echt!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 9 jan 2004.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
  2. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik blijf zeggen dat ik het maar een raar aparaat vindt. Ik denk dat ik pas geloof dat hij echt is als hij in de winkel lig.
     
  3. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    shit man al die inputs in de agterkant niet normaal
    de consoles beginne steeds meer op een pc te lijken
     
  4. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Jammer dat ze hem niet even hadden aangesloten.
     
  5. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de lijst met launch games, niet indrukwekkend.

    games phantom
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    srry dat ik t zeg maar ik vind dit een dom ding een pc of een xbox is beter
     
  7. Q-Dancer

    Q-Dancer Guest

    niet indrukwekkend? als de xdoos nou zoveel games had bij de launch..tjeez...wat een lijst :eek:
     
  8. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet kwantiteit maar kwaliteit, tenzij je zit te wachten op de armyman reeks, dan is het een vette console.
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vonden ze de Xbox al zo groot, deze is volgens mij nog flink wat keren groter. En nee, nooit echt veel verwacht van dit geval (dan was weer echt, dan weer nep) en het lijkt me nog steeds niks. Alleen al omdat je alle spellen moet downloaden omdat er geen cd/dvd drive in zit.
     
  10. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    jmmr plaatjes zijn kapot:\
     
  11. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er niet vet uit, veel te groot en nep :{. Op de release lijst staan ook niet echt toppers. Ik denk niet dat dit iets gaat worden, maar je kan eigenlijk pas oordelen als je die shit getest hebt....
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    de games zijn gewoon gaar als de console maak me niet zo veel uit maar kijk de games wel veel maar allemaal ouwe troep
     
  13. Neom

    Neom Crazy Gamer.........

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    0
    word er niet enthousiast over, ik zie bijv geen 5.1 ondersteuning, verder zie ik een paar simpele aansluitingen, een gemiddelde supertech heeft er meer
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wel optical, dus mogelijk dat het 5.1 output heeft (heb specs nog niet aandachtig doorgelezen).
    Als je een paar gig moet downloaden voor een spel ben je wel even bezig, dan moet je al snelle verbinding ervoor hebben. Je connectie mag niet uitvallen anders is er kans dat je overnieuw moet beginnen (of er zit resume support in). Je kan maar beperkt aantal spellen op je hd hebben. Wil je nieuwe zal er ongetwijfeld oude ervan af moeten, en als je die weer wilt hebben moet je hem opnieuw downen+betalen. Nee, niks voor mij.
     
  15. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedateerde games...oude shit..
     
  16. SirMarco

    SirMarco SMW

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt meer op zo'n mini tower pc. Lijkt me helemaal niks.
     
  17. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk speelgoed voor modders :)
     
  18. timmio

    timmio GOOAALLLL!!

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    4
    in het begin vond ik het wel een vet ding, tenminste het idee. Foto's zijn ook goed maar het wordt steeds vager, dit las ik ergens:

    Nou dat zegt al bijna weer genoeg,


    Ook mis ik het stroomkabeltje zeg maar??????? En kan ie ook gewoon aan en uit ipv dat je aan de achterkant moet kloten? Wel raar dat het ook verplicht draadloos is? (of via usb??) ,alleen maar ????? ,maar het blijft een feit dat als dit een hoax is, het wel een hele goede begint te worden.(en al was) Zit al zoveel werk in,overal lees je d'rover, eerst die plaatjes, nu zelfs een box met alles d'ro pen d'raan, ik bedoel een complete ven monteren, allemaal aansluiten,alles bedenken, als dit een hoax is dan is het wel van een zieke geest ,want om zover door te draven,,,zeker tijd over (of de investeerders betalen veel die erin trappen, dan zou ik ook een hoax doordrukke n:))
     
  19. Serial

    Serial AK-47 Serial

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de lay ot van het ding er wel erg indrukwekkend uitzien, beter dan de zwarte doos die ik thuis heb staan. En de games list ziet er ook niet belachelijk uit, maar toch wacht ik maar wat de Xbox 2 brengt.
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    een nieuwe console??? van wie dan wel niet??
     

Deel Deze Pagina