Eerste games...

Discussie in 'Algemeen' gestart door alexbox, 23 apr 2002.

1. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog even snel voor 26 april een XBox besteld bij Wehkamp (voor € 299 dus), wil Halo en THPS3 in m'n reward pack hebben... Maar dan wil ik nog een spel, en ik kan maar niet kiezen :confused:

Ik zat te denken aan, RalliSport Challenge, Wreckless of wachten op Moto GP (geen flauw idee wanneer die in de winkels ligt). En die "advanced" SCART kabel, is het verschil (grafisch) echt zichtbaar?? Ik vraag het me af... Graag wat advies voor deze XBox n00b ;)

PS. Een collega van me haalt JSRF en DOA3 al in huis, dus die kan ik al spelen wanneer ik wil, hoef ik dus niet te hebben.

Laatst bewerkt: 23 apr 2002
  2. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook als eerste Halo en THPS3 als 3e heb ik RSC gekocht, is wel een zeer vette game.

je kan nu ook huren in de videoland misschien een idee om games te zien en spelen. ;)

3. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, grappig :) Tja, als ik die filmpjes van Wreckless zie, denk ik: "Vet!" Maar je hoort weinig positiefs over de gameplay, behalve op IGN, maar die geilen zwaar op alles met mooie plaatjes geloof ik.

RalliSport Challenge it is :) Heb ook een beetje slechte indruk aan PGR overgehouden... Eerste XBox spel dat ik speelde, leek me nèt iets te veel op de Dreamcast versie. Stond er dus niet echt versteld van.

4. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    good choice

have fun :)

5. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind PGR toch echt wel een toppertje hoor. Hoog verslavingsgehalte. Ik heb er al eelt van op mijn linkerduim. Persoonlijk vind ik Halo en PGR absolute Must-Haves!

6. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja sorry, hehe. Ben toch zelf ook wel een mannetje die op strakke graphics kickt. Altijd leuk om aan je vrienden te laten zien, vervolgens kopen zij ook een XBox en kan je weer games van ze lenen. lol :D

Hoedanook, ik vond PGR een beetje, tegen m'n verachtingen in, tegenvallen. Moet toegeven dat ik 'm op de Dreamcast ook erg verslavend vond hoor :) Goed spel, dat zeker, maar ik wil er wel een die me keer op keer laat zien waarom ik een XBox gekocht heb ;)

Heb trouwens een 70mb trailer van Duality gekeken... OMG :9 Over vette games gesproken zeg.

7. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
  8. TheOne2000

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je doa3 of halo of THPS3 hebben, rsc is niet om te laten zien hoe goed de xbox eigenlijk is is gewoon een vette game

en waar heb je die trailer gezien, linkje pleaze

9. alexbox

alexbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duality trailer (69mb)

Leef je uit... Server is wel een beetje traag helaas. Vraag me nogsteeds af op dit pre-rendered is (a la Tekken intro's) of een polyboost op de in-game engine (Metal Gear Solid 2). You tell me...

Laatst bewerkt: 23 apr 2002
  10. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina