Eerste indruk Global ops

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door AlphaZeL, 9 jun 2002.

1. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Global Ops zou vernoemelijk de grote concurrent van Counterstrike zijn...als trouwe CS'er wassik er gister als de strontvliegen bij om Globalops te leechen en te testen.....Mijn eerste indruk is dat het CS niet kan overtreffen, qua gameplay en actie....de graphics zitten wel goed..alleen je mist toch de actie die je bij CS hebt..dit is althans nog maar een demo...what do u guys think..?

2. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    srry hoor, maar waar kan ik die demo downen? het lijkt mij ook wel een dope spelleke

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ik heb alleen die 1e MP test gespeeld.. Leuk dat je wapens kan upgraden, maar de wapens zijn niet lekker te gebruiken, het schiet niet lekker, veel lag ook enzo.. Dus lijkt het alsof maar de helft van je kogels aankomen enzo

Geluid vond ik trouwens wel het beste geluid dat ik ooit gehoord heb in een game :) iig vond ik het mooi hoe je dus AK's hoorde ratelen op een afstand enzo..

4. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    Fileplanet....:)

Ik vin de models niet echt mooi eigenlijk...

5. StrayDog

StrayDog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat spel nog niet uit dan? Ik heb t al een maand ofzo (ok niet legaal)
    Is idd wel mooi, maar lang niet zo leuk om te spelen als CS.

6. AlphaZeL

Leuk Bevonden:
    1
    niet zo verfijnd...zou er ook een spel kunne komen die CS uit de branche zou kunnen helpen?? Wordt HEEEl moeilijk...maar Global Ops is het in ieder geval niet..

Deel Deze Pagina