Eerste indruk: Singleplayer: wie de demo hebben gespeeld weten waar Splinter Cell - Chaos Theory mee begint... Op die manier begint het spel dus... De besturing is weer als vanouds en het is grafisch toppie-toppie... Multiplayer online: ik heb net een online level bezocht na de Tutorials te hebben gespeeld... Die Tutorials zijn de inleiding op de Versus gameplay... Het straalt allemaal zo'n enorme klasse uit, echt topwerk van Ubi Soft! de Tutorial omgevingen zien er echt supermodern uit, tegen het futuristische aan... De online map die ik effe bezocht was errug groot van omvang, er waren allemaal aquariums en zo... Ongelofelijk mooi weergegeven... Dat was mijn eerste indruk, ik ga zo de Coop mode met een maat van me uitproberen... Dit spel is ECHT een aanrader: halen dus!
Ik heb nu het eerste level van de Solo missies gedaan. De demo had ik nog nooit gespeeld, dus ik had geen idee wat me te wachten stond. Ik moet zeggen, het valt me absoluut niet tegen. In het begin zat ik nog een beetje te emmeren met dat ventjes vastpakken enzo, maar later ging het steeds beter. Heel erg veel gesaved, wat achteraf helemaal niet nodig was. Grafisch ziet het er nog steeds heel erg mooi uit, en de levels zijn leuk opgebouwd. Het enige puntje van kritiek wat ik heb kunnen vinden was de AI van de computer. Hier had ik af en toe wel wat meer van verwacht, soms is het zo overduidelijk dat je er bent, en toch hebben ze niets in de gaten. Verder nog geen minpunten gevonden, echt een top spel.
jammer dat er nog een fout inzit die er in de demo ook in zat,namelijk dat als je die gast die gemarteld werd neer wilt leggen in die badkuip dat hij dan automatisch weer terug zapt. voor de rest super lauw spel ga straks met een vriend co-op doen(kan niet wachten tot hij thuis is)
dat terugzappen van dat lichaam gebeurd alleen maar op het moment dat je em meteen losmaakt als je hem ziet en als er Lambert je de oren van je kop lult. In het orgineel zit hij volgens mij niet denk ik, zou erg slordig zijn.
Wat maakt het uit? Dat een foutje moet je Ubisoft vergeven, want voor de rest is het een super game. Zelf heb ik die fout niet...
Ik heb deel I en deel II niet. Dus ik weet niet wat me te wachten staat als ik het spel koop, daarom vroeg ik om jullie eerste indruk Ik ga hem denk ik vrijdag halen *) Voeg me alvast toe: jerreby online , dan kunnen we samen Splinter cellen
De game is echt weergaloos!! Deel 1 vond ik super en deel 2 viel wat in herhaling voor mij, maar deel 3 brengt het weer terug naar het oude niveau. Heb zaterdag coop gespeeld en dat is echt super!! Vooral bewakers tegelijk afmaken bezorgd veel plezier. de veste move is de Mission Impossible move. De éne splinter helpt de ander via een tou naar beneden te gaan. Je gaat ondersteboven en kan dan op die manier bijv. op een comp tikken. fantastisch! Ik heb wel het idee dat je niet meer zo makkelijk iemand dood schiet met een headshot. Misschien komt het omdat ik het spel op expert speel, maar in de vorige delen ging het makkelijker. En als je naast zijn hoofd schiet, dan springt de gaurd met een halve salto weg. opzich wel realistisch
Tot nu toe erg vet... Heb het gevoel dat ik deze game ook eindelijk weer eens uit ga spelen en dat is voor mij bijzonder. Grafisch echt geweldig. Alleen zit nu vast in de derde missie... Moet naar die kantoren toe en zit in een ventilatie schacht maar eenmaal ik daar uit ben kan ik niet verder... Maar ik kom er wel uit :8 Echt vet, morgen niet naar school en fijn gamen... heb er zin in... Nu al maar ja bent zat en stoned dus dan krijg je dat.
Ik ben nog niet aan leveltje 2 gekomen, omdat ik eerst level 1 steeds weer opnieuw gespeeld heb. Spoiler Het enige wat me nog niet gelukt is, is dat laatste gastje van die vuurtoren af te sodemieteren, dus dat moet ik nog even uit gaan proberen.
Ik zit vast, wie kan me helpen? Ben nu bij het level van die bank het moet 3 Authirization Codes hebben ofzo... Ik ben naar boven gelopen, voorbij de groene lasers naar zo'n glazen kantoor, daar zit er eentje.. Daan dat kantoortje in, in dat kantoor daarnaast zit er ook eentje. Dan via het raam naar buiten en weer naar binnen naar dat security kamertje maar ik kan nergens de derde vinden :?
de derde zit in de kamer die waarschijnlijk defect voor jou nu is, omdat je de guard heb gemold. als je binnen komt via de dak dan kan je beneden (voorbij de lasers van je neerkomt) links of rechts door een deur(waar een guard zit te slapen) bij die rechter moet je er door heen(via scanner met die mannetje of hacken) als je er door ben kom je in die gang waar die kamer is voor de derde accespoint, alleen zie je nu een guard de paneel repareert wacht tot hij klaar is en zeef hem dan want hij komt je richting op, wel de licht uitschieten als je naar die kamer gaat want er is een camera in die gang. Wel een klote zooi van ubi om je daarna geen kans krijg om op een andere manier de kamer in te komen als je de andere route neemt(zelfde als die van jou) want als je via de achterkant komt via de tuin dus, dan zitten er 2 mannetjes te praten en je komt er bijna niet langs zonder ze te mollen, de reparatie is dan ook niet uitgevoerd op het paneel.
Nee maar ik hou daar niet van ik speel liever gewoon aan een ruk door, niet dat ik voor een lullig dingetje weer opnieuw moet beginnen... Maar goed, ben nu wer daar, bewakers leven nog als ie nu eens dat ding ging repareren...