1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eerste indrukken Otogi 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjorrit, 3 feb 2004.

  1. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb nu het spel Otogi 2 binnen gekregen dus ik dacht ik zal even neerzetten wat er allemaal aan de hand is:

    Ten eerste: Otogi 2 is met een totaal nieuwe engine gemaakt en dat is te zien! water stroomt heel mooi door de (grotere)levels heen en ook de textures hebben meer details.

    De gameplay is ook iets anders geworden, je kan nu met 6 personages spelen waaronder een boomstronk met een scheepsstuur op zijn rug als wapen(!). Elk personage heeft zijn eigen moves en je zult ook goed moeten kijken welk personage je voor een level gebruikt.

    De opbouw van levels is dit keer ook anders, je hebt meestal de kans om 2 levels te kiezen, in het vorige deel was de pret er snel af als je vast zat in een level dat is dus nu niet het geval.
    In deel 1 vielen de vijanden gewoon rechtreeks aan en was het meer hak en slash, is ook verandert. Er zijn nu vijanden die van je wegvliegen en die in houten beelden vliegen en daar dan de controle over krijgen.

    Sorry meer weet ik niet echt te vertellen en ik ben geen game reviewer dus let niet op de opbouw :+
     
  2. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    :9
    Ik had Otogi, en was er gigantisch aan verslaafd! En zoals ik het nu hoor, is het alleen nog maar beter geworden :D
    Had je 'm trouwens toch nog uit japan geëxporteerd of hoe zat dat? :)
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    otogo 1 wil ik ook nog zeker een keer buyen
     
  4. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond het klote bij otogi dat ik hele tijd vast zat bij een level
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb ik nooit last van gehad :)
     
  6. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg steeds dat zwarte vuur op me :mad:
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is zeker beter geworden! gelukkig nog een Otogi verslaafde gevonden!! _O_
     
  8. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Komt Otogi 2 nog naar de Xbox voordat de Xbox next er is? :{

    Is er al een bericht gekomen dat hij überhaupt nog komt?

    Ben het wachten nu zo onderhand echt wel zat.. Wil Otogi 2 :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2004
  9. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    In Japan is hij al uit. Over een paar maanden vast ook hier in Europa. :)
     
  10. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat weet ik, de orginele Otogi was ook al een paar maanden uit in Japan voordat hij naar europa kwam. En van Otogi 2 is nu nog steeds geen datum vastgestelt, en daarom maak ik me zorgen of hij überhaupt nog wel komt :confused:

    Net zoals N.U.D.E. Heeft iemand daar ook nog ooit weer van weergehoord? (Niet dat ik daar op zat te wachten ;))
     
  11. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat hij wel hier uitkomt en dat deel 1 erbij zit . Ik hoop dat het waar is , dan haal ik hem wel .
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    zou wel cool zijn want otogi 1 wil ik nog wel uitspelen :)
     
  13. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    yoyoyoyo ninja gaiden wordt ook zoiets als otogi 1. Hoe gaat otogi eigenlijk? Je moet toch telkens vijanden killen anders ga je dood. Is dat niet moeilijk?
     
  14. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Pfjoew.. Ik denk dat je Otogi qua gameplay wel kunt vergelijken met Ninja Gaiden.
    Alleen Otogi draait om oosterse mythen, sprookjes etc.
    Grafisch is het zeer indrukwekkend, Raiko ziet er erg gedetaileerd uit, en de settings waar het zich afspeelt hebben ook stuk voor stuk hun eigen charmes, om dan nog maar niet te spreken over de demonische vijanden :)

    Verder speelt het als een zonnetje. Je hebt erg brute moves ter beschikking, en om het nog leuker te maken kun je een zeer groot deel v/d lvl (muren, gebouwen etc.) naar hartewens kapotslaan, of je ragt er vijand doorheen, wat een erg mooi effect geeft :cool:

    Otogi is vet :cool:
     
  15. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Otogi 2 is zeker Ubervet ! 8)

    als je met zo'n warp-move op een vijand afgaat hem een paar meppen geeft en dan hem door een paar gebouwen heen slaat :D

    Grafish ziet het er ook echt geweldig uit. en deel 2 heeft bonus levels om extra wapens te krijgen. moet nu nog 4 levels maar die zijn gewoon te moeilijk :p
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hmmm, dit komt toch wel heel erg overeen met Ninja gaiden hoor :) Ook daar draait het om oosterse (Japanse) mythen, met draken en andere monsters. Grafisch is Ninja Gaiden echt oogverblindend, en brute moves heeft Ryu Hayabusa in overvloed! :cool:

    Ik weet niet of Otogi verder lijkt op Ninja Gaiden of niet, ik ken Otogi eigenlijk helemaal niet :eek: Moet me toch maar eens gaan verdiepen in die game, klinkt op zich wel interessant :)
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Nog iemand die het licht ziet :+

    Deel 2 is echt een vooruitgang op deel 1. de muziek is ook heel goed.
     

Deel Deze Pagina