Eerste post, 2e post gezeik...

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Supercharged, 25 mrt 2004.

1. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen jullie niet wat doen aan het eerste post/tweede post gezeik bij de nieuwsartikelen? Ik word er echt niet goed van dat mensen die niks interessants te vermelden hebben over de nieuwsartikelen, maar 'eerste post... :9' als commentaar geven. Ook erger ik me (en ik zal heus niet de enige zijn!) behoorlijk aan members die als commentaar 'strontspel...' of iets dergelijks posten. Dit zie je echt heel vaak en het slaat gewoon nergens op. Post dan gewoon niet!
    Kunnen jullie hier geen kick of ban (bij herhaling) op zetten, oid?

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Mirik (kobold) heeft al gemeld, dat hij de gene die dat voortaan doet zal bannen :)

/edit:

Klik

Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  3. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    helemaal akkoord met dat "eerste post"-gezeik,maar als je een spel absoluut kut vindt,mag je dat toch zeggen?toch niks mis mee?t gaat tenslotte om de persoonlijke mening van die persoon, niet om één of ander sociaal dogma

4. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    weet je waar ik me aan erger, dat zijn van die mensen die over het gekloot van een ander een thread op starten....

5. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    Waarom niet, je mag toch best klagen! :{

Ik zelf erger me er ook aan hoor |:-

6. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, daar ben ik het wel mee eens, maar zet er dan tenminste bij waarom je het een kutspel vindt...

7. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Deze thread staat in het topic van suggesties, problemen en opmerkingen over de site. Als je wil dat er iets verandert op de site, moet je dat dus hier posten. Als je dus van dat 'gekloot van een ander' af wil, moet je dat dus wel hier neerzetten, anders verandert er dus al helemaal nix...:cool:

@ Badkiller: Bedankt voor de info! Daar heb je tenminste wat aan... ;)

Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  8. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    ook juist,je hebt idd van die gatzwammen die op alles schijten en voor de rest niks lossen over wat ze er nou precies zo slecht aan vinden...

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    vind ik ook :D

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat eerste post gedoe is een beetje heel erg passé.
    Echt sesamstraat niveau, en als je iets een strondspel vind, geef dan een argumentatie waarom je het een stondspel vind want daar hebben de members tenminste iets aan.

11. Supercharged

Leuk Bevonden:
    1
    Fijn dat er tenminste meer mensen zijn die er zo over denken... :)

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    gewoon negeren, wij deleten dat als wij dat zien

13. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Als je je daaraan al loopt te ergeren is het wel heel erg :{ .
    Maarja sommige mensen hebben daag gewoon niks nuttig te melden. Maar om je daar nou aan te ergeren vind ik toch wel wat overdreven.

14. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    have fun
    ik erger me inderdaat aan mensen die soms kl*ten gewoon irri ik probeer het nie te doen maar soms als iemand zo iets PIEP zegt kan ik me nie inhouden ik ben het voledig eens met deze topic gewoon zeggu wa je van de game vind nie gaan zittu zijken over een ander

"have fun":p

15. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Graveheart

Post wat zinnigs, of post niet, k?

16. Rush nl

Rush nl FRAUDE!

Leuk Bevonden:
    3
    als je dingen als strontspel zonder argumentatie gaat verwijderen, vind ik dat je ook dingen als 'geweldig spel', zonder verdere argumentatie moet verwijderen....

17. ..::Alpha::..

..::Alpha::.. Challenge me

Leuk Bevonden:
    0
    haha die graveheart, was bedoeld als joke man, dat je dat niet doorhebt, sommige kunnen zonder smiletjes echt niet zien in welke context iets is geplaatst

18. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Precies, daar sla je precies de spijker op zijn kop! Alles wat negatief is mag niet zonder argumentatie geplaatst worden terwijl een spel de hemel in prijzen met alleen het woord super!! in een postr bijv. wel weer toegelaten word....vaag

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Zou jij soms alles willen beargumenteren?

Het ligt er ook aan hoe je het brengt.
    Posts zoals; 'Dit lijkt me niks' of 'Dit wordt bout' vind ik dan nog wel kunnen hoor, geen probleem.
    Maar wanneer je posts als; ' DIKKE BOUT-GAME!!!!1! IS POKKE-LELUK!!' krijgt vindt ik een tijdelijke ban goed op z'n plaats.

20. (EXG)XenoN

(EXG)XenoN Extreme Xbox Gamer

Leuk Bevonden:
    4
    begrijp het van jullie kant.
    maar als persoon 1 tegen persoon 2 zegt leuk haar zeg jij toch ook niet ZIET NIET UIT MAN (mssn beetje rare vergelijking:p)

Deel Deze Pagina