Gamepen.com heeft de eerste review over Wreckless geschreven. Het cijfer? 3.5 uit 5, wat neer komt op een 7... Waar ik normaal blij ben met een 7(op school dan ) had ik meer van deze game verwacht. Je kan natuurlijk niet een spel in- of uitschakelen na 1 review, maar de reviewer weet zijn mening duidelijk te onderbouwen: Pros: Vette gfx en veel fun met racen natuurlijk... Cons: Snel voorbij, spel is heel snel uitgespeeld en je kan niet een level vrij xploren door de tijdslimiet... Getuige mij avatar en signature had ik deze game allang op mijn launchlijssie gezet, maar dit brengt me toch ff aan het twijfelen... Ondanks dat Gamepen.com vrij kritisch is met zijn reviews: WWF Raw (6) Munch (7) Silent Hill (6) ben ik nu toch eerder geneigd om voor PGR te kiezen... Maar ja, eerst nog ff de andere reviews afwachten dan... Wat denken jullie?
maar als die gamepen overal zo'n lage punten geeft zou ik me over wreckkles geen zorgen maken want als die een 7 heeft en munch ook dan is wreckles echt wel een goede game want dat is munch ook zeker wel.
Nadat ik gezien had dat ze DOA3 een 7.9 hadden gegeven wist ik genoeg! die gasten zijn niet onafhankelijk en bepalen hun cijfer aan de hand van de commercïe! Gamespot.com SUX!
dit begrijp ik effe nie! er zijn in het spel 20 missies en 24 voertuigen! dat kan dus betekenen da er 4 geheime missies zijn! dus>??? zo kort is ie ook weer nie! ik ga wreckless toch kopen!
Ik schrijf een game nooit meteen af.. ik heb weleens games gespeeld die door reviewers helemaal werden afgekraakt maar die ik rete cool vond .
gamespot suckt idd het zijn de grootste ps2 fanboys die er rondlopen kijk maar eens naar de revieuws van de ps2 dan naar die van de xboxbegrijp je het wel hier twee voorbeelden Once you get past its graphics--and you will--you'll find that Dead or Alive 3 doesn't offer much of anything that hasn't been done in other 3D fighting games. - Greg Kasavin FULL REVIEW 7.9 AirBlade is a fun, entirely playable game that puts a unique twist on the current trend in skateboarding games. - Ryan Davis FULL REVIEW 7.7 het valt me op dat ze over de xbox spellen (bijna)altijd het negatieve deel naar boven brengen en bij de ps2 juist andersom
hmm, DoA3 vind ik zelf ook niet zo bijzonder, maar is wel weer iets meer dan de andere vechtgames (behalve de superieure gfx dan) en dan durven ze de PS2 tekken :r games wel n goed cijfer te geven.. ach gamespot is ook weer zo commercieel als wat
gare gasten De enige die nog objectief reviews geven zijn die gasten van xboxworld.nl (D: D mzzl Munch (and Abe)
Nou dat wil ik ook nog niet zeggen hoor, vind eigenlijk naderhand gekeken dat Halo bijvoorbeeld gewoon een minder cijfer moet hebben doordat de levels vrij eentonig zijn en de MP maps niet leuk zijn
de settings zijn wel heel verschillend, maar bv die level dat je de hele tijd in een soort ronde ruimte komt, beetje moeiljik uit te leggen, en dan weer over n bruggetje etc.. vond ik beetje saai om eerlijk te zeggen
Er waren er niet denderend veel nee, maar elke level heeft vinnik wel wat leuks voor een specifieke game-mode.
ja da klopt wel weer.. alleen MP is beetje kut want mn broertje wil niet n volledige deathmatch Ik mag hem nooit toaal 0wnen ofzo