Hier een paar plaatjes van de eerste zes PGR 2 event winnaars: Gefeliciteerd!!!!!! Jullie, en de twee winaars van morgen worden vrijdag terug verwacht!!!!!
w0000t..vette pica's...ik ben trpuwes de bovenste met het blauwe jasje aan en die witte schoenen..ahaha..lachen dit..
woot, gefeliciteerd allemaal.. jullie hebben mazzel dat ik me vergat op te geven (anders hadden jullie de slechtste speler ooit gezien) maja succes allemaal vrijdag... en vooral Q-Dancer... greetz, Badkiller..
Haha, ja inderdaad, twee XBW jongens. Maar die hebben niet gewonnen omdat MS corrupt is, maar omdat ze de skills hebben! Dat is een requirement voor werken bij XBW!
Ook nog even de foto's die ik had geschoten dinsdag. Grote uitvoeringen op verzoek verkrijgbaar Ik had geen tijd/zin m'n cameraatje goed in te stellen, vandaar dat er een aantal (misschien wel leuke foto's) een beetje mislukt zijn. Die staan hier niet bij.
Peter R. de Vries zal een onderzoek starten mochten morgen nog meer XBW mensen tot de finale doordringen