hallo allemaal, ik ben een tijd van plan geweest om een playstation2 te kopen, maar nu lees ik allerlei berichten over de xbox, die me aan het denken zetten.. misschien dat ik toch de overstap maak naar de xbox (speel al jaren ps1) wie overtuigd mij? vooral Halo, gotham en wreckless boeien mij groeten, de sjef.
wreckless is te kort zou ik niet nemen, maar halo en pgr zijn echt games die je moet spelen halo = voor mij de beste game ooit pgr = de beste racegame ooit voor mij ik heb zelf ook een psx gehad velen jaren maar bij de launch van de ps2 heb ik de ps2 niet gekocht(tegengevallen) en ben ik maar gaan w88 op de xbox
Xbox is het tofste apparaat wat er nu is en voorlopig zal zijn. Ik heb nu geen tijd maar gooi de xbox in de search op google en stap in de wondere wereld die xbox heet. + Je krijgt er ook nog dit forum bij.
bedankt voor je reply ik was eerst een beetje bang dat de xbox het zou gaan verliezen van de ps2, net zoals bv de dreamcast verloor van ps1 ik denk nu echter dat de xbox op lange termijn toch de winnaar wordt met de betere spellen ook. doei
de dreamcast is trouwens ook niet slecht!! maar hoe kun je nu twijfelen tussen xbox en ps2??!! 2 is teveel there can be only one XBOX!!!
xbox games zien er in ieder geval over het algemeen een stuk beter uit. Ik heb nog geen ps2 eigenaar over de vloer gehad die een discussie over de graphics aandurfde Meestal wordt het even stil. Helaas ken ik bar weinig ps2 spellen, maar ik blij dat er een aantal spellen op de xbox zijn die je ook co-op kan spelen. Ik hou zelf niet zo van racegames/fighters multi-player, omdat meestal de ervaring zo zwaar meespeelt. Ik kan wel iemand vragen om een potje doa3 te spelen, maar ik stomp ze finaal in elkaar. Niet leuk voor mij of voor hun. Nee, dan gaan we liever een potje halo co-op doen! De controls hebben zo binnen 5 minuten te pakken en na een uurtje zit je al samen in de warthog door de aliens te raggen. Of binnenkort gauntlet (moet ik nog aanschaffen). Ok, het is geen revolutionair spel, maar doet het co-op altijd goed. Of hunter: the reckoning. Helaas nog niet uit in Europa, maar de (user) reviews laten goed zien dat het ook hier om co-op gaat. In 3d al knallend door de legers ondoden. House of the Dead 3 komt ook binnenkort (met guns hopelijk). Als er 1 arcadekast is waar ik veel klinkende munten in gestrooid heb is het toch wel virtua cop 2. Zal wel niet op de xbox (of uberhaupt op een console) verschijnen, maar house of the dead komt dicht in de buurt. Ik hou maar op met ratelen, want als ik over de mecha games begin ben ik niet meer de houden Please, let some of them be co-op! Hans P.S. Als je het ook als dvd-speler koopt, pak dan de xbox. De dvd-decoder in de ps2 is matig en de xbox voldoet prima.
nou ik denk toch dat het de xbox wordt, de ps2 koop ik er wel bij als die hem niet meer bij kan houden, dan smijten ze hem toch in de uitverkoop.. bedankt allemaal. wat was dat trouwens met wreckles cyber? is die echt zo kort? toen ik de trailer zag kreeg ik anders wel effe een shock zeg, wat een graphics! nou, alsie in huis is meld ik me gegarandeerd weer de sjef.
Bij videoland kan je op dit moment een spel alleen nog voor 2 dagen huren.. Dat is (netzoals video's, dvds etc) 4.50 euro.. Als de 2 dagen verhuur er na een tijdje vanaf gaat (denk over 1 klein maandje). Kan je een game voor 1 week huren voor 2.50 euro.. Duz over een tijdje wordt het wel wat goedkoper...
Hmm, als die xbox echt gehacked gaat worden koop ik hem ook erbij, samen met mijn ps2 en dreamcast en hopelijk zo`n panasonic gamecube met dvd-r etjes, ja, je moet toch wat
in 2003 heeft m$ het zeker op rij, betere spellen en meer spellen!! de graphics zijn mooier als een ps2. koop gewoon een xbox!!!