Dus gister een Xbox gehaald alles nagekeken, doos 5 keer binneste buiten gekeerd en nog steeds geen spoor van die gratis 1 maand live kaart. Iemand enig idee waar je die vandaan trekt? BVD. PS: Heb de zoek functie al geprobeerd.
Welkom op t forum! Volgens mij kun je je gewoon registreren via je xbox. Dus zodra je er verbinding met Xbox Live tot stand hebt gebracht kun je een nieuwe account aanmaken. Die account is dan automatisch een maand een 'gold-account', waarna deze weer wordt teruggezet naar een 'silver-account'. Met de gold-account kun je dus daadwerkelijk spelen op Live, met het silver membership moet je denken aan het downloaden van trailers en het bekijken van je vriendenlijst en messages. Succes!
aah bedankt voor de snelle reply maar ik zit al op Live (Silver) en de Account/gamertag aangemaakt voordat ik daadwerkelijk een Xbox had. Zou het hierdoor komen misschien? http://www.xbox.com/nl-NL/live/xbox360/gold/signuprequirements.htm zegt er ook weinig over.
Je kan alleen een gratis maand live krijgen als je je account registreert via je xbox 360. Op een andere manier kan het niet
lekker dan, heb ik net GoW uitgespeeld. Mja iig bedankt maak wel een tweede account aan dan voor een maand
Ey maar heren, ik heb dus net een nieuw acount aangemaakt en krijg hier geen gratis maandje live meer bij. Hoe zit dat? Hiervoor wel al 2 keer een acount aangemaakt waarbij het wel gelukt is. Is microsoft van deze mooie service afgestapt?
Je kan op 1 xbox 360 maximaal 3 accounts maken waar deze actie voor geldt. dus waarschijnlijk ben je door de gratis live opties heen
O kijk eens aan. Dat is weer jammer dan. Wilde net een amerikaans acountje aanmaken met live voor die cod4 beta. Naja dan maar wachten tot de europese beta. Dank je voor de snelle reactie.
ik krijg het niet voor elkaar om die gratis xbox live te activeren als ik mn account wil aanmaken lukt dat ik log gewoon in met mn hotmail ding maar dan vraagtie om welk abonement het gaat dan kan ik kiezen tussen Silver (gratis) Een maand Xbox Live Gold(niet gratis iets van 13 euro ofzo?) En een jaar Xbox Live Gold (50 euro) dus welke optie moet ik dan kiezen?! nergens staat de gratis maand erbij ofzo en ik ben bang dat als ik silver kies mn kans is verkeken op deze account, en ik heb al aardig wat achievements in Forza 2
snap er niets van: ik heb een maand Live Gold compensatiekaartje gekregen. Ik heb me stom genoeg niet precies gehouden aan de instructies op het kaartje. Ik heb dus niet via Marketplace gewerkt. - Ik heb op mijn (ingelogde) gamertag geklikt; - Heb op account management geklikt; - heb op memberships geklikt; - heb de code ingevoerd bij redeem code. Nu heb ik als membership: 1 maand Gold membership, en is mijn oorspronkelijke membership (12 maanden via creditcard, te vernieuwen in december 2007) niet meer zichtbaar. Vervolgens krijg ik 2 mailtjes van Microsoft: 1. This mail is confirmation that you have successfully renewed Xbox Live Prepaid 1 month Gold Membership Card. The subscription will expire on Tuesday, January 22, 2008. 2. This mail is confirmation that you have successfully renewed your subscription to Xbox Live 12 mo. Gold Membership. This renewal goes into effect on Tuesday, January 22, 2008. Het lijkt dus goed te gaan, maar ik vind het wat verwarrend. Is dit normaal?
OK. Bedankt. De prepaid kaart schort je normale membership dus 1 maand op. Ik zou het logischer vinden als je oude membership gewoon zichtbaar blijft, en dat de datum daarvan 1 maand opschuift. Nu lijkt het - als je op de 360 kijkt - of je iets heel nieuws hebt, en alsof je oude membership verdwenen is.
Ik heb net m'n maand gratis live erop zitten en een prepaid kaart voor 3 maanden gekocht. Uiteraard moet ik via de xbox de boel actief maken, maar moet ik nu een nieuwe gamertag aanmaken of niet?? Dit staat niet echt duidelijk op/in het doosje van de prepaidkaart. Wil graag dezelfde houden uiteraard.... PS: de gratis maand is nu 4 dagen geleden verlopen. Had ik misschien dit op de 20e moeten updaten?