Eidos verlaat GC

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Kane, 6 sep 2003.

1. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Schande.. Eidos interactive stopt met het porten van ps2 spellen naar de GC, waarom.. geen idee... omdat ze zo gezegt de nintendo consoles uit princie niet echt steunen..
    pfff... ik had zulke hoge verwachtingen van Eidos en verwachte iets meer respect voor de gamers...
    nee.. een eidos spel komt er bij mij niet meer in de komende jaren... dat kan ik je wel vertellen.. ik was vanplan republic the revolution en hitman3 te kopen maar daar kunnen ze nu mee de pot op.. ze gaan hun geld nu maar bij iemand anders halen..mooi niet meer bij mij..
    wat een uitermate flauwe en lage zet van Eidos.. ik had meer van ze verwacht...

2. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol net alsof ze er verschil van zullen merken als jij twee spellen niet koopt...Als het goeie spellen zijn koop je ze best toch hoor:)
    En als dat hun beslissing is, is daar nu eenmaal niets aan te doen.
    Jammer voor de gc-bezitters maar da's 't leven.

3. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat ze de GC niet meer supporten om de bezitters eens effe flink dwars te zitten? Kom op zeg, doe eens niet zo naief.
    Als de verkopen op de GC tegenvallen en ze er alleen maar verlies mee maken, wist ik het ook wel als uitgeven, lullig voor de Cubers maar het is dan niet anders :{.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    nou ik ga hitman 3 dus wél kopen:) ....

het leven is eenmaal hard..(/edit: zeg tronky dat had jij ook al gezegd!!)
    bekijk het ook van hun kant;)

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  5. Veggie

Veggie Guest

Het is allemaal Nintendo's schuld !!

:p

6. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg niet dat ze gestopt zijn om de GCers te naaien.. maar ik vind het gewoon nep en slecht..

en jawel hoor.. ik koop die games niet... en misschien koop ik gewoon nooit meer eidos games tot ze weer een nintendo console supporten..

ok ok.. overdrijven is ook een vak.. maar toch ;) het gaat om het principe..

7. Rayquaza

Rayquaza lopen biatch:P

Leuk Bevonden:
    0
    kut third party..;D mjah goenoeg andere goede titels..:D

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eidos verkoopt totaal niet op de Gamecube. Dat is eigenlijk de enige rede. Die GC aanhangers kopen alleen games van Nintendo..

9. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    eidos, eidos.. hmm.. geen game van hen in huis eigenlijk.. hitman van eidos? hmm, das wel een goeie game ja.. jammer.. maruhm.. Bron?

10. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een cube vind het dus wel dom ik zal er nu eerder voor zorgen dat ze minder gaan verdienen. eidos heeft een domme beslissing gemaakt. en waarom zullen ze hier verlies op draaien op domme poorts maak je meestal alleen winst

11. Veggie

Veggie Guest

Niet echt ...

12. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik las het nieuws op dgs. Jammer, eerst Akklaim en nu Eidos.

link

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Dat is het risico er van als je een gamecube koopt. Ontwikkelaars zoals eidos maken eerst spellen voor de GC en dan blijkt het dus niet goed te verkopen ( vindt je het gek ) en dan ontwikkelen ze geen games meer voor dat platform.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Waarom moeten wij het niet gek vinden als het niet goed verkoopt??

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waarom hitman 3 op GC kopen als de xbox versie (vaak) beter is?

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En als je nou geen geen xbox hebt maar een gc?? En je wil Hitman hebben. Dan is het toch heel erg logisch dat je hem dan op de gamecube koopt.

17. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, hoeveel mensen lopen er hier rond zonder Xbox :confused: Maar ik heb m'n GC inderdaad alleen voor de exclusives, op de xbox zijn de multiconsolegames gewoon beter ja.....

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Op deze site niet veel, maar in de wereld zijn dat er zat.

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zo heel veel beter zijn ports vaak niet hoor.. de gamecube versie haalt ook niet alles uit de gamecube dus verwacht niet dat de xbox versie echt beter is dan die voor de cube..

ik heb geen xbox btw..

20. ICT-Boy

ICT-Boy Vinc

Leuk Bevonden:
    0
    het enige eidos spel wat k heb is Hitman 2 op de Xbox dus het maakt me niet echt veel uit. En ze brengen hun spellen toch altijd op de PS2 en xbox uit

Deel Deze Pagina