[XOne] eigen gamerafbeelding op live hoe ????

Discussie in 'Games' gestart door tasso, 18 jun 2007.

1. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag zal wel honder keer gesteld zijn maar met zoeken kwam ik niet echt verder. Maar hoe verander je je gamerafbeelding in je eigen afbeelding dus niet van die standaard dingen die live heeft.
    En is dit zowieso wel mogelijk.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Is niet mogelijk, kan alleen dingen downloaden via Live.. Of gewoon een paar die standaard op je Xbox staan.

Edit: Soms verdien je er ook een door achievements te halen (GoW op Insane uitspelen bijvoorbeeld)..

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan ook met de live vision cam een foto maken en deze als gamerpic gebruiken

4. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    oké dus als je een gamerafbeelding van iemand ziet en is niet standaard, dan is dus hij meestal ergens gedownload

5. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    heb je ook een soort lijst waar je kan zien hoe je die pics verdient:confused:

6. ironx

ironx Jump in.

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleen Gamerpics downloaden vanaf Market Place, krijgen waneer je een spel speelt (bijvoorbeeld Arcade demo's) of (iig van de Amerikaanse) Official Xbox Magazine Demo Discs.

Soms zijn Gamerpics regio-gebonden. Zo zijn er voor Amerikaanse accounts Gamerpics te downloaden die hier niet te downloaden zijn en andersom.

Je kan ook zoals COOKIE X zegt je eigen Gamerpic maken met behulp van je Xbox Live Vision Camera. Echter is die Gamerpic dan alleen te zien door de mensen die op je Friendslist staan (Personal Gamer Picture).

Ik weet niet of er een lijst is van welke Gamerpics je bij welk spel krijgt. Ik weet wel een site waar je een hele rit Gamerpics kan bekijken en kan zien in wel pakket/spel ze horen: klik

Laatst bewerkt: 18 jun 2007

Deel Deze Pagina