Men neemt: 1 kapotte xbox controller 1 extra USB verlengstukje 1 Digitale Camera (Olympus 350-Z) 1 overgebleven Xd kaartje (16Mb) 1) Knip snoer uit controller 2) Knip USB kabel door midden, gebruik de Female kant Strip beide kabels 4) Draai kleurtje aan kleurtje ( geel blijft over ) 5) Beetje tape er over heen... 6) Kabel in Xbox, kaartje in Camera, usb kabeltje van de camera in de xbox kabel 7) camera aan.. Kies PC ( och de ironie ) 9) Ga naar memory in het dashboard, lees fout melding, laat xbox je kaartje formateren. 10) tadaa, je eigen, memory card tis beetje lastig om te laten zien, camera is in gebruik als memcard, kan dus ff niet foto's maken Wil je foto's weer maken, pak dan doodleuk je egte kaartje weer ( die van mij is 128 Mb )
Lijkt me een beetje vergelijkbaar met het bouwen van een fietsenschuurtje door je huis in brand te steken. Het is wel duidelijk dat het slecht weer is buiten.
@gerjan, tuurlijk, ga je gang @!SIC! vaseline op de jewel? ik weet van nix... ik gebruik meestal wat meer geweld ( dremel)
Hmmm... dan zou dat ook moeten werken met een gewone USB memory stick. Hoef je die camera er niet aan te hangen..
ok, dan hebk me vergist...was te lui om op te zoeken wie t nou gedaan had... Gerjan en ik EN stealthviper zijn bezig met een grote samenvatting van de casemod zooi. dit komt dan weer mooi bij elkaar in nieuwe thread. als je ook nog enerverende mod dingen hebt, PM maar ff
Dit kan in sommige gevallen wel handig zijn, maar voor de rest heb je er geen ruk aan. Of je moet het zoals in dit geval, leuk vinden om te modden.
ik heb trouwens de tweede keer wat rood spul gebruikt waarmee je vastgeroeste bouten los kan draaien, geen idee hoe het heet, maar beter te doseren dan vaseline.