Eigen halo2 montage, check!

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 18 mei 2005.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Dit stuk gaat dus over mijn 2de halo montage:
    Dit is in feite een begin van een grotere montage, na dit stuk komt een glitch, en dan weer kills waarschijnlijk..
    http://www.xiruz.teamhalo.co.uk/upload/samzooi22.wmv
    Post gerust je mening, heb montage 1 weggehaald omdat ik al precies weet wat er aan veranderd moest worden.

Post wat je van de kills vind, wat je van de edit vind, wat je er graag in terug wilt zien, of juist niet..

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  2. Jap¥oo

Jap¥oo Guest

omg ownage omg omg omg omg omg omg omg _0/ :p

3. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heheh niceeeeeeeeee

4. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0
    Je eerste link is beneden, maar goed zoals je al zei we hebben de 2de nog!!

5. Xenon NL

Xenon NL | XENON NL |

Leuk Bevonden:
    0
    Gloof dat jij nog nooit iemand H2 hebt zien spelen...
    Maar best redelijk voor een eerst montage...
    Alleen wat meer acties proberen te recorden..(double-, triple kills)

Xenon

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja leuk! Alleen na een tijdje saai. En als je het spannend wilt maken moet je de HUD weghalen en in Zanzibar gewoon heel het aanvallende team afslachten!

En je hebt precies dezelfde muziek uit een ander Halo2 filmpej

7. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ja, veel acties zitten er niet in, in volgende komen mer excentrieke acties, maar omdat ik het nu maar uit 5 games had, zit er niet echt veel speciaals in. En dezelfde muziek uit een ander filmpje? Linkin park-faint, heb ik zelf gekozen, en Breaking benjamin, is de halo2 soundtrack:)

8. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Zo moeilijk is dit natuurlijk niet met die ongeloofelijke auto-aim :cool:

9. Jap¥oo

Jap¥oo Guest

weet dit gastje wat sarcasm is..?
    en nee nog nooit iemand h2 zien spele.. wat is h2?.. :confused:

_0/ _0/ _0/

10. Ruud

Ruud Guest

Ga eens terug naar de zandbak wil je?

Toch wel geinig, als je het vergelijkt met een UT-movie van 'n vriend van me stelt dit jack shit voor, maar ik mocht willen willen dat ik half zo kon Halo-en.
    Je moet wel ff je geluid van 't spel wat beter fixen want die maxed telkens uit en dat geeft veeeel herrie. Misschien ook de overgangen niet een directe las maken maar een hele korte (zo'n 5 frames ofzo) fade to black en dan weer faden naar je nieuwe beeld. Geeft wat meer duidelijkheid.

11. Jap¥oo

Jap¥oo Guest

welke..? en nee ik wilni _0/

12. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Stuk van Xenon en Japyoo, laat de ruzie even liggen en verknal de thread niet
    Stuk van Ruud, naar zulke posts ben ik dus op zoek, geweldig:)
    Snap alleen het stuk niet bepaald van het geluid, heb het gewoon opgenomen via WIndows movie maker, dan lied in montage gezet en lied voor de helft harder gezet dan het game geluid, maar je bedoeld dus een beetje de *ruis* die er is?

Wat ik dus nu van plan ben voor volgende montage(s)
    Thanks screen<-- voor medewerking van bepaalde vrienden.
    Meer varierende kills<--deze was maar van 5 games, dus zit niet veel excentrieks tussen
    Paar glitches movies erdoor<--Gewone tricks geen modded xbox crap, word movie niet te eentonig/saai
    Het naar black faden zoals ruud zei<-- Nog even geen idee hoe ik dat ga solven:)
    Toch nog even naar betere/algemene muziek zoeken, want kan me voorstellen dat niet iedereen linkin park etc wardeerd..

Nouja, als iemand dit leest, voordat je gaat posten kijk even naar Ruud zen reactie(niet om te slijmen of whatever, maar aan zulk commentaar heb ik iets:)
    Zou je btw die UT movie ook kunnen showen ruud?Linkje in pm of iets in die aard, mischien daaruit een paar ideeén opdoen, als hij daadwerkelijk zo geweldig is:)

13. Ruud

Ruud Guest

Oi, het geluid vanuit de game klinkt te opgeblazen, 't is bijna overstuurt en als dat 'n digitaal signaal is klinkt het meteen heel verneukt. Het moet voor jouw niet echt een probleem zijn ergens 'legaal' Premiere op de kop te tikken. Windows Movie Maker is, ehr, kut. Premiere kun je vrij snel redelijk onder de knie krijgen en je hebt toch nog tijd zat voordat je genoeg bronmateriaal hebt ;)

Maargoed, die UT-movie heb ik niet meer online staan, is ook een schamele 243 meg. Ik zal als ik zin/tijd heb en eens een stukje uitknippen. Hij speelt op Europees niveau, maar dat hele UT-op-de-PC gebeuren is niet te vergelijken met Halo(2) op de Xbox.

Oja, als je echt veel tijd hebt organiseer je 't geheel een beetje op soort kills en ram je er ook wat geintjes/bloopers in.

14. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zal is voor premiere'legaal' kijken dan:), en die bloopes/geintjes zijn dus de glitches waar ik het over had, engiste probleem is het geluid dus, mischien dat premiere(nog nooit van programma gehoord maar neem aan dat ook is om te recorden/editen)voor beter geluid zorgt, want het geluid verschilt nogal is met de programmas.

15. Ruud

Ruud Guest

Adobe Premiere is het, Google maar wat raak en je komt genoeg info tegen.

Hier even een klein stukje uit die film, wat omlaaggebracht qua kwaliteit (1337 bbps 8) ) maar het idee is duidelijk. Het filmpje is trouwens bijna 2 jaar oud, hij speelt nu EuroCup. Het gaat mijn huisgenoot worden dus ik ga binnenkort maar eens meekijken met die gek :D

//edit: dit is het gestoordste wat ik ooit heb gezien trouwens. Maarja, doet er niet toe, alles Quakes na deel 2 zuigen toch hard 8)

Laatst bewerkt door een moderator: 19 mei 2005
  16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    NGW: Ligt het aan mij, of zijn je tegenstanders niet goed? Ik zie veel mooie kills, maar ook kills die in een normale match-making niet voorkomen. Ze staan vaak zelfs gewoon stil :eek:
    Ik heb overigens hetzelfde probleem met mijn geluid als ik opneem. Gebruik nu het programma wat ik bij mijn tv-kaart heb gekregen om mee op te nemen, dit gaat al wat beter :)

@ Ruud: Je vriend is goed :eek:! Ik dacht dat ik wel een beetje kon schieten, maar dit is sick :9

17. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    eey die halo 2 filmpje is ziek 8) ik wou dat ik zo goed kon snipen :D
    knap gedaan _O_ ik zou het zelf niet kunnen, zo'n filmpje in elkaar zetten ;)
    ga zo door :p *)

18. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Thnx Ryan, en mwoah !sic!, als je filmpje kijkt kan je de skills niet afleiden van een persoon, maar zitten toch lvl 20+ kills in hoor, behalve die in ascenion waren noobs..
    En stilstaan, je hebt het vast over Skaffa bullet in ivory tower die seconde, tja daar kan ik ook niks aan doen;)

19. PUNK

PUNK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dope montage, hij is veel beter dan ik dacht.
    ik kijk ook wel veel van die montages op mlg, en deze is net zo goed :eek:

alleen die mensen waar je tegen speelde, ik zag iemand die met een elite speelde...
    Maar dat maakte niet veel uit want die acties van jou maakte het goed ;)

20. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    zwaar oke dit, nu weet ik ook weer waarom ik vind dat ik niet kan Halo-en O-)

Deel Deze Pagina