die reclame is al een week oud ofzow, maar goed het is natuurlijk wel beter dat het er een beetje aankomt
Ja maar erstaat ook Xbox logo, zwakke is dat wij nu niet in het budget van Infogrames passen omdat zij die reclame uitzenden :{
tis tenminste wat, ik ben blij dat et wat op gang komt.... der staat trouwes ook niet duidelijk bij dat het de pc-versie is
[offtopic] WouteR baalt enorm van het feit dat XBW nu niet meer in het budget van Infrogames past. Zullen we met zn allen hier een mail naar ze sturen zodat jullie toch een (p)review exemplaar krijgen?? [/offtopic] Hmm, wel leuk dat die reclame ingame is, maar als het niet Xbox-ingame is valt dat toch weer tegen...
het ging bij infrogrames om een ander spel dacht ik hoor ik weet alleen niet meer precies welke, Wouter help me eens?
Nee we passen gewoon niet in hun perslijst terwijl menig (kleinere!!) sites er wel instaan. Zo missen we dus GP4, Unreal Champ etc..
Wtf? Jullie zijn toch wel ongeveer de grootste van Nederland zeker? Hoeveel views halen jullie gemiddeld op een dag? Waarschijnlijk heeft iemand van de crew iets verkeerd gedaan (dochter van de baas verkracht of zo )
Jah :r Nouja, dan reviewen we toch wel wat van hun games wat negatiever.. Ik bedoelleh.. (dan koop ik GP4 wel ofzo)
Ja op de radio is ook reclame (duhhh) Van Xbox (en GC games) dan. SSX tricky en AuF. Maar ja das EA dus niet MS reclames
Whahahhahhaha, echt he. Strontzakken, hoe cheap kan het daar geregeld zijn... Ontopic, al met al nog steeds geen vette ingame reclames dus. Als heel Ned. een xbox heeft krijgen we die pas te zien.:{