Eindelijk Metroid Prime!!!!!!!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CaptnCook, 21 mrt 2003.

1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren was hij er eindelijk!!! Het spel waar ik al heel erg lang naar uitkijk. Dit spel is echt niet meer normaal!!!! Dit spel is grafisch zo mooi dat het alle anderen spellen erbij verbleken!!
    Post hier jouw mening/ervaringen met mp.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Gisteren:confused:, een vriend van mij had dat spel al van de woensdag.

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Grafisch mooi??? dan moet je Halo maar ff spelen maar ik moet toegeven ik vind het wel een vette game maar grafisch echt niet mooier als Halo.

Ik vind het ruigste als je een balletje moet worden :D

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de binnenlevels van MP vergelijkt met de binnenlevels van Halo, wint Halo en zo ook bij de buitenlevels. Maar MP gebruikt dan ook (bijna) alle kracht van de GC en Halo gebruikte niet alle kracht van de Xbox.

5. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Idd THe Answer heeft gelijk maar omdat alle kracht van de gamecube wordt gebruikt komt er ook een praaltje uit dat wel!
    Mss een beetje knapper dan halo maar niet knapper dan Halo 2 :cool:

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nou, MP is echt wel mooier dan Halo hoor!
    En trouwens MP gebruikt niet de hele kracht van de cube.

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    1: ik heb het eerste leveltje even gespeeld vandaag, maar leg hem nog weg tot m'n verjaardag komende week..
    2: ik vond het er grafisch gezien heel mooi en gelikt uitzien.. het ontbrak me aan niks.. ik meen dat de graphics wat beter zijn dan bij Halo, maar dat komt mischien meer door de visuele stijl die gebruikt is dan door de hoeveeld texture-lagen voor de neusharen van vijanden..

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb de demo gespeeld en ik vind de sp niet zo speciaal....en aangezien het geen mp hebt vind ik hem nu al slechter als halo om de simpele reden dat die wel MP heeft.
    (nu niet zeiken dat ik Pro-xbox ben en Anti-GC want dat ben ik niet...alhoewel ik xbox wel beter vind ;) )

[edit] In deze reply is MP dus Multiplayer om misverstanden te voorkomen :)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  9. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    Ik haat het als mensen zeggen dat alle spellen ergens zogenaamd bij verbleken..

Heeft meneer Panzer Dragoon Orta gespeeld, heeft meneer Splinter-cell gespeeld, heeft meneer Freelancer gespeeld, enz enz enz

Zeg dan: ik vind hem mooier dan halo, maar ga niet lopen vergelijken met dingen die je niet hebt.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb panzer dragoon gespeeld en ik heb splinter cell en freelancer!
    :+

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    SC en Freelancer al gespeeld? Nou Nou?????

Metroid Prime is gewoon een top produkt net als SC en Halo, en Battlefield 1942

Nu ga ik weer echte oorlog op tv kieken dan deze Metroid VS Halo oorlog aan te zien.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Ik neem aan dat je MP ook hebt gespeeld, maar de sprites zijn je niet opgevallen??? Als je land op die planeet zie ik echt dat de planten uit sprites zijn opgemaakt dus dat vind ik slordig en ik blijf halo mooier vinden. Alleen al dat spul op je helm is wel uber wreed.

13. the_mad_man

the_mad_man True Noir

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag binnen gehad en heb een vraag
    Hoe save ik :|
    ja ik heb 1x gesaved en dat was toen ik parasite queen had verslagen maar toen vroeg die het maar ik ken geen save punten vinden hoe zien die eruit

/edit laat maar ik heb het al gevonden

Laatst bewerkt: 21 mrt 2003
  14. ITNL

ITNL Guest

sorry hoor maar ik heb mp gezien. echt boring. grafisch niks bijzonders. Echt niet, gewoon wel redelijk voor een gc spel maar niks vergeleken bij xbox toppers zoals panzer dragoon, splinter cell of halo. (check de textures!!!!)

15. Xtinction

Xtinction Uitsterving ja :D

Leuk Bevonden:
    2
    enz enz enz ook gespeeld? :p

Ik bedoel alleen te zeggen: als je niet alle games die bestaan hebt gespeeld, kan je nooit zeggen dat iets het beste is... voila

16. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    zucht is het nou zo moeilijk om te begrijpen wat voor soort game Metroid Prime is?|:-
    kennelijk wel
    heb je MP al gespeeld?
    zo niet hou je commentaar voor je want MP is een heel ander soort game zoals het lijkt
    nou SC is echt niets vergeleken met de graphics van MP...ik vraag me dan ook af wat je hebt gezien....

ARGH
    THE IGNORANCE!!

17. sharkysharky

sharkysharky Nintendo

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk heeft hij Fusion gezien ;)

18. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind SC niet zo mooi.. de framerate ligt namelijk nogal laag en daar stoor ik me gewoon aan, verder ziet het er goed uit.. jammer van die framerate dus..

ik heb dus van MP alleen het eerste level gespeeld (op het space station) en de dingen die mij opvielen (grafisch gezien) was dat je de ruimte ziet vervormen als je een charge-shot afvuurt, verder ziet de rook en het vuur er schitterend uit. De hele interface is schitterend afgewerkt.. het maakt gewoon een zeer strakke indruk, ook de hittewaas die van je wapen afkomt, de laser-afbakeningen van sommige gebieden en het scan-vizier ziet er ook al heel mooi uit.. ik heb halo niet helemaal gezien, maar wat ik er van gezien heb (de eerste 5 levels ongeveer) vond ik het eerste level van MP mooier..

19. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Daarna word het nog mooier, ik vind het zoooooooo vet hoe het water van je helm af glijd als je uit het water loopt, maar ik vond Halo grafisch mooier gewoon door de super goede grafity ondersteuning van de Halo engine en hoe de aliens bewegen in Halo.

MP heeft dezelfde graphics als Halo maar de vijanden bewegen beter in Halo wat enorm aan het realisme meewerkt en dat mis ik toch in MP. Maar MP is een echte goede puzzlegame :D

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Prime Time baby!

MP speelt heerlijk, echt mijn soort game.
    Uitermate blij met deze aankoop.

Deel Deze Pagina