eindelijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door leodavidowski, 25 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leodavidowski

leodavidowski Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes eindelijk heb ik splinter cell, thaban kom maar na mij toe ff spele :p

2. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    kappe nou met deze kansarme threads. dr zijn dr al zoveel. post dat ff onder de reguliere SC thread. als je niet lult tenminste dat spel is er pas de 28e. probably.

3. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    WIE IS DIE THABAN VAN JOU EIGENLIJK?!?! de wereld is gestoord:confused:

4. Je lult uit je nek man, ik ben vandaag heel den haag en leiden afgereisd en nergens hadden ze hem. Dat trutje bij de intertoys zei eerst wel: Ja die hebben we, hij moet hier bij staan. Ik meteen blij, maar nee hoor, ze stond uit haar nek te lullen. Daarna keek ze in de computer en zei dat ze hem helemaal niet zouden krijgen:confused: Mijn enigste hoop is gevestigd op de gameshop in DH waar ze zeiden dat ze hem hoogstwaarschijnlijk morgen binnen zouden krijgen. Bij de MM vertelde een knakker me zelfs dat hij 2 weken was uitgesteld.

5. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    NEE DAT DOET HIJ NIET EEN VREIND VAN MIJ HEEFT HEM OOK AL GEZIEN!!!!!!!!!!!!!!

6. T-botjuz

T-botjuz geengrenzuh soldaat

Leuk Bevonden:
    0
    mods maak hier een eind aan door één "officiële" SC thread te openen, blijkbaar is het moeilijk om door te krijgen waar je dit soort dingen moet posten....

en ohja, post pas dat je hem hebt als je een paar open case pics hebt met op de achtergrond XBW ofzo.... na al dat gezeik gelooft toch niemand meer voor de 28e dat je hem hebt.....

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    En daar is die weer..

De gevreesde nieuwste aanwinst van de moderators..
    Punkmod.. :cool:

Sorry... Even voor de duidelijkheid..
    Er lopen al een paar Splinter Cell threads waar in gepatst mag worden met het feit dat je hem hebt.. Post daar in en help het forum schoon te houden.. :9

U bent gegroet.. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina