1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elden Ring

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 8 jun 2019.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    nog wel meer denk ik
     
    Yerewn en Modder-Eter vinden dit leuk.
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ga wel weer performance videos kijken.
     
    Yerewn en Reckuuza vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Waar kan je die krijgen? Welke boss, grot, whatever? Ik heb de game nog op mijn SSD staan, dus wil het wel proberen. :)
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gast, Google gewoon ff. Zijn honderd tutorials van. En je kan voor die EverGoal npc summonen dus zelfs jij moet het kunnen ;) Wel dope wapen wat je 75 en misschien wel 100% door de game sleept. Hele goede weapon art, decent scaling, buffable en goede damage
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Kon geen NPC krijgen en heb met 85 FP een aantal die ik wel zou moeten kunnen roepen. Had nog één klap hoeven uitdelen en dan had ik hem zonder NPC neer. de NPC tab lichtte niet op toen ik bij de Goal was, dus dat zou dan, als jij zegt dat het wel kan, een bug moeten zijn. Beetje kut, want met die NPC erbij heb ik hem zo neer.

    Wel weer iets van 7 of 8K runen door de plee, die lagen nog bij de Stier boss in Caelid. En daar had ik al ongeveer 15 fingers en 100K runen verspeeld. Ik moet niet zo eigenwijs en ongeduldig doen. :+
     
  6. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Cyndris en Yellow 13 vinden dit leuk.
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Godzijdank heb ik nog geen beren gedood daar, dus dat moet goed komen, maar ik hoop dat het niet een al te zwaar contact gaat worden als ik dat bos intrek. Die gast lijkt me onder bepaalde omstandigheden echt zwaar OP gezien zijn statuur en degene met wie hij in het verhaal bevriend is. Bedankt pik! :)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    keep us posted again
     
  9. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Reckuuza for Elden Ring!
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ben ook weer verder gegaan. Eerste boss die ik tot nu toe niet in 1x had is Valliant Gargoyles in Nokron. Had ik wel een paar keer voor nodig :+. NPC summons doe ik niet aan, wel spirit ashes. Black Knight Oleg +5 is best wel OP. Ook heb ik een dex/int hybrid build met Moonveil +9 en Cold Uchigatana +15, snij echt door alles als pakjes boter. General Radahn was echt binnen 10 seconde dood ofzo.. Moonveil Katana +9 L2 + R2 = 1/4e hp weg. Ik vind Elden Ring wel echt veel te makkelijk voor een FS game imo, daardoor vind ik hem niet zo goed, als bijv. Sekiro. Je zou toch niet alle bosses moeten kunnen one shotten tot de helft vd game? Zou bijna weer respeccen naar een slechte build, voor de uitdaging.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Tijd om aan een Wretch te beginnen dus. :+
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    fix crowdfunding game+webcam+mic en ik stream
     
    Zifnap en Yellow 13 vinden dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Die ga ik zeker kijken. :+
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gebruik dan gewoon geen Spirit Ashes toch!? En game is sinds release best wel generfed, oa Radahn. Je hebt ook wel de minst interessante build genomen met Moonveil haha. Sowieso zijn Sekiro en de rest van de FS games niet te vergelijken. Sekiro kan je niet OP worden door te (over)levelen of build te kiezen. Dark- en Demon's Souls zijn meer lineair en daardoor wellicht wat moeilijker (als een boss je niet ligt heb je vaak een probleem omdat je er wel langs moet natuurlijk). Elden Ring heeft dat minder omdat het open world is en je dus de keus hebt om een andere kant op te gaan.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  16. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Vind het vooral lastig om bij Elden Ring de content te skippen om niet overlvled te raken :+. Maar heb het idee dat vanaf nu de difficulty wel iets omhoog gaat.
    En is inderdaad niet echt een bijster interessante build, heb alweer best wat larval tears. Dus wellicht nog een keer respeccen binnenkort.

    En vond inderdaad bij Sekiro nice dat je niet kon lvlen, eigenlijk kon je alleen beter worden door wat moves te leren of je flask te upgraden (en zelf beter worden). En vond dat posture/parry systeem echt heel erg nice, echt veel voldoening als je na een perfecte try eindelijk die boss neer had.

    Ik lees dat Nioh 2 misschien wel meer aan mijn behoefte voldoet? Die schijnt wel echt heel brutal moelijk te zijn.

    Vind Elden Ring wel echt een super goede game hoor, vind het alleen jammer dat bijna alle builds OP zijn en dat je misschien teveel vrijheid hebt? Waardoor je soms pas dungeons cleared, terwijl je er al zwaar overlvled voor bent enzo.
     
    Killamonkey en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Fuck it. Even Imlerith verslaan in W3, dan pak ik de game ook weer even op en zal ik die greatsword ook even proberen te krijgen. Niet erg handig voor een Samurai, maar als die GS je OP kan maken later, hebben jullie mij weer aan de Elden Ring. :+
     
  18. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    800
    Leuk Bevonden:
    369
    Moonveil? Da's een katana.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt. Heb ik al, maar kan hem niet dragen nog.

    Edit: Bloodhound Gang ook binnen. Te makkelijk met die NPC erbij. :+:p
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2023
    Killamonkey vindt dit leuk.
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Je kan ook een keer astrologer proberen met een int build. Schijnt heel noob friendly te zijn, omdat je alles op ranged doet.
     

Deel Deze Pagina