Elder Scrolls IV: Oblivion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Volkoren, 22 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Gister las ik in de XBM dat Elder Scrolls IV eraan komt. Ik dacht gelijk die moet ik hebben als die uitkomt. Toen zag ik de screens en dacht echt, deze screens zijn de mooiste die ik ooit heb gezien. Ik heb Morrowind ook heel veel gespeeld, ik heb iets van 5 mannetjes gemaakt en bijna alles uitgespeeld. Hier kunnen we speculeren en discussieren over Oblivion, het spel dat met gemak Fable en Jade Empire kan verslaan als het goed word uitgewerkt.

    Informatie:
    Screens:
    [plaatje]http://home.planet.nl/~knijn082/elder1.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://home.planet.nl/~knijn082/elder2.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://home.planet.nl/~knijn082/elder3.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://home.planet.nl/~knijn082/elder4.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2004
  2. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Het is geen concurrent voor Jade Empire enzo want het komt op xbox 2.
    Maar dit wordt naar mijn mening erg goed. Prachtige screenshots.
    Ook inderdaad mooiste wat ik ooit heb gezien.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2004
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nooit gezegd dat het een concurent is, ik zeg alleen dat die beter word als die goed word uitgewerkt :)
     
  4. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een prachtgame _O_ . Ik heb morrowind ook kapot gespeeld en als je het artikel op xbw leest, lijkt het veel belovend. Alleen jammer dat het op de xbox 2 uitkomt, want ik weet niet of ik die ga kopen :confused: .
     
  5. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOW check die kasteel!!!!!!!
    het is wel een van de mooiste screens die ik tot nu toe heb gecheckt.
    mijn complimenten voor Bethesda softworks!!!!
    en ik meen het, morrowind is een van me favo spellen en het heeft me een paar dage achter de xbox gehouden NON-STOP... :9 :9 :9
    oblivion, het klinkt al gaaf, lijkt me echt strak!!! *) *)
     
  6. Murdock

    Murdock Metal Up Your Ass!!!

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet echt een Morrowind fan omdat ik het nooit echt goed heb kunnen spelen, maar deze screens zijn echt maar dan ook echt geweldig. Ik hoop voornamelijk op een uitgebreid vechtsystem in deel 4 want dat vondt ik altijd wel Bad in Morrowind. Wel mooie screens, sirieus bij dat kasteel begin je echt een CGI idee te krijgen.
     
  7. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet wachten tot dit spelletje in een van me next gens zit :D
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou morrowind eerst hebben... maar ik vond het er niet echt mooi uitzien... en was ook niet echt een RPG pro... dus ik heb hem helaas nooit gekocht, maar deze: w00t! Ik kan in dat geval niet wachten op een Halo 3 :cool:

    Zet a.u.b. ff de screens tussen de [plaatjes] tags...
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Must....have.....the....grafics!!!!
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Of zet je resolutie hoger :p.. maar ik zal het wel doen dan..
     
  11. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie nu dat er een andere thread is, sorry, maar we kunnen toch ook in deze thread doorgaan :+


    *Kijkt de moderators heel lief aan* :+
     
  12. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Maare het is niet zeker dat ie op de xbox 2 komt. Hoogst waarschijnlijk wel, maar niet 100% zeker. Er staat next-gen systems dus kan ook de ps3 zijn
     
  13. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Oke dan begrijp ik het.
    Hij wordt inderdaad beter.
     
  14. armageddon

    armageddon Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat alleen nog voor 0% vast dat het dezelfde gameplay zal hebben als Morrowind. Ook is er in een interview verteld dat de wereld kleiner zal zijn dan die in Morrowind, aangezien hier veel meer detail in zal zitten.....ben erg benieuwd, maar ik hoop dat er genoeg vrijheid is, want de vrijheid die je bij Morrowind had is nog ongeëvenaard.
     
  15. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    zou echt wel vet zijn al kan je ook paardrijden zoals op het derde plaatje te zien is
     
  16. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige waar ik me aan irriteerde bij morrowind waren de graphics..
    dat lijkt nu verholpen :)
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het systeem van morrowind hetzelfde blijft, niet teveel focussen op de combat. Het verhaal is nummer 1. Ze moeten ook zeker de werelden net zo uitgebreid laten. Maar er alsjeblieft geen gebieden waar je doorheen moet wandelen, de vrijheid is dan veel te snel weg. Het lijkt me wel vet om op een paard rond te kunnen rijden in die wereld, hopelijk kun je dan ook vechten. Dat kan vette stukken opleveren.
     
  18. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo mooi is het nou ook weer niet mischien net wat mooier dan de beste xbox1 gfx.
    Ik denk dat de xbox2 gfx gewoon niet veeeel mooier word dan dan van de xbox1.
    En dat geld ook voor de opvolgers van de playstation en nintendo.
    de stap van de nieuwe consoles word nooit meer zo groot als die tussen de 16 bit naar de 3d gfx of van de playstation naar de playstation2.
    Het is jammer ik koop em natuurlijk wel omdat er weer goede games voor uit zulle komen.
    Maar volgens mij is het na de xbox2 een beetje gedaan wat zou de 3e op grafich vlak nog kunnen verbeteren, niet zo bijster veel.
     
  19. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    De graphix worden misschien niet zoveel verbeterd(al vind ik dit al best wat, en er zla nog wel meer en beters komen) maar omdat de nieuwere consoles beter zijn qua alles, dan is minder % van het geheugen enzo, nodig voor graphix, en blijft er dus meer over voor de andere dingen, dan is het bijvoorbeeld mogelijk half life 2 graphix te hebben met een spel zo groot als morrowind.(om maar een voorbeeld te noemen). :)
     
  20. Soulrebel

    Soulrebel G-Unit

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^ xbox 2 runt met gemak de unreal 3 enigine. Als je dat geen groot verschil met de huidige xbox grapichs.. dan weet ik het ook niet meer.

    En xbox2 is niet eens 100% af (dus niet de volledige specs, want die zijn er nog niet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina