Elite (Green mile)

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door deNeut, 12 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    He hebben de admins het recht om iemand elite te maken, want ik vind het wel jammer, ik ben al member van xboxworld sinds: 15-05-2002 en bezoek de site al een jaar elke dag (meerdere malen). Ik heb naar mijn mening nog nooit een loze reactie gegeven in het forum, maar ik red die 250 gewoon niet, en ik vind het wel jammer als ik niet meer naar offtopic kan. Ik weet niet of een van de admins mij kent , maar ik zou graag elite worden.

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    TJa. Dan moeten ze voor meerdere mensen een uitzondering maken en dat zullen ze vast niet doen.

Conclusie je hebt pech...... of je moet ff een MOD heel lief aan kijken.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het probleem zit hem hierin: hoewel we graag geloven dat jij je goed gedragen hebt en we je graag daarvoor willen belonen, kunnen we voor jou geen uitzondering maken. Waarom niet? Omdat we dan van alle kanten verzoekjes, smeekbedes en boze brieven krijgen. Als het hek eenmaal van de dam is, wil iedereen dat voor hem/haar een uitzondering wordt gemaakt. Daar kunnen we niet aan beginnen. We moeten streng blijven, en vasthouden aan de criteria die wij gesteld hebben. Sorry als je daar niet aan voldoet, maar meer kunnen we er op dit moment niet mee.

Dus: klagen, smeken of lief aankijken heeft geen zin.

/edit ik sluit deze thread nu, ik denk dat ik duidelijk genoeg geweest ben, er worden dus geen uitzonderingen gemaakt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina