1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Elite lijst

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sun_Zize, 4 nov 2003.

  1. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb wat gehoord over een elite lijst voor de verkopen op XBW kan iemand mij mischien zeggen wat dit pssies isen of hij er nog is? (kan hem nergens vinden)
     
  2. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
  3. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die lijst nog ergens te vinden, dat zou wel handig zijn aangezien het toch wel een lijst was met in ieder geval 99 procent betrouwbare mensen als je het mij vraagt.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, wij kunnen die lijst nog bekijken, maar voor het normale publiek is hij niet meer te zien. Waarom? Omdat er anders nog steeds naar verwezen wordt, maar nieuwe mensen kunnen er niet meer op komen. Bovendien bleek lang niet iedereen op de lijst vertrouwd te zijn dus je zult het vanaf nu zonder lijst moeten afhandelen.
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik doe als ik een deal sluit om het adres vragen en zoek het ook na. Eventueel kan je ook bellen. Mocht het iemand zijn die regelmatig post in het forum, is diegene vast te vertrouwen. Iemand die zo nu en dan is 1 keer in de zoveel tijd opduikt vind ik wat minder. Tuurlijk zit er een kleine risico aan om hier te handelen. Heb inmiddels 3 goede deals.

    /Edit: Daarnaast kan je hier misbruik melden en dan kunnen de moderators precies opzoeken wie het is doormiddel van het ip-nummer.
    Bij Marktplaats bijv. is dit niet mogelijk en daar gebeurd dan ook genoeg fraude denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003

Deel Deze Pagina