Elite voor de Xbox...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Outlander, 31 aug 2003.

1. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang moeten we nog wachten op een topper cf Elite. 8)
    En als het kan online natuurlijk...

Met wat van Freelancer en X-beyond erin.
    Een beetje smokkelen en handelen en op z'n tijd een ruimtegevecht.

Welke kwaliteiten moet zo'n Xbox topper in zich hebben???

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik snap het niet helemaal?

3. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Hoelang moeten we nog wachten op een spacesmiulator die online kan?? Zodat je online kunt smokkelen, handele, ext...! Lijkt me echt cool!
    Welke kwaliteiten moet zo'n Xbox topper in zich hebben???
    -> kan ik zelf niks uitmaken! :confused:

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Al een stuk duidelijker, maar uhm welke kwaliteiten moet een Xbox topper in zich hebben? geef is een voorbeeld topicstarter :cool:

5. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Orcrist

Space exploration.. vrijheid van handelen. Sluit je je aan bij een clan ... of ga je je eigen weg. Denk ook aan de Privateer reeks op de pc. Zet je eigen handel op... dus niet alleen maar schieten.

Overigens er komt nog een vervolg op X-Beyond. Van mij mogen ze deze game ook voor de Xbox uitgeven.

Ik denk dat Eve Online (MMORPG voor de PC) in de richting gaat.

Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  6. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    met MMORPG's willen de makers vaak maandelijks geld vangen, maar als ze dat gaan doen zou ik zo'n spel nooit kopen...

7. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah, we betalen al 60 euro per jaar voor Xbox Live zelf, dan nog spellen........... Ik zou het alleen doen als ze is MMORGdinges 15 euro prijsden.... Dat zou eerlijker zijn.

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Orcrist

Ik heb de bespreking van EVE Online (voor de pc) er nog eens op na geslagen. De vrijheid van handelen wordt vergeleken met Morrowind. Dat spreekt mij wel aan. Er is een groot aantal sterrenstelsels.. dus er is veel te onderzoeken. Kies een ras.. speel goed of kwaad of iets er tussenin.

Verder kun je een eigen productielijn opzetten om wat te verdienen. Je moet wel wat geld kunnen scoren.. dat is een must.

In spellen zoals Elite kwam en ook Freelancer kom je niet verder dan het bezoek aan een bar of een ruimte waarin je je spaceship kunt upgraden. Wordt wat eentonig op den duur.
    Ik vindt dat je ook wat actie op een planeet zelf moet hebben.

Een nadeel bij EVE is de lange tijd die nodig is om van a.. nar b.. te reizen. Helaas hier ook weer een abonnement om te spelen.

X²-The Threat, de opvolger van X-Beyond komt er in oktober aan. Op de pc heb ik aan X-Beyond er veel plezier aan gehad.

Trade your way through the space lanes and achieve mogul status.
    Fight your way through dozens of interlinked missions within an all-new storyline.
    Build your empire of stations and ships across the Universe.
    Think if your next move could be your last as the Universe reacts to your actions.

Dit zijn wat kenmerken van deze space simulation (single player)

Wat mij betreft mag er ook eens een Xbox game in dit genre uitkomen. Leent zich uitstekend voor het spelen op een console.

Laatst bewerkt: 1 sep 2003
  9. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat een beetjke in de buurt komt is mace griffin, maar dat is niet met de trade elementen enzo dus heb ik alleen de demo ervan gespeeld.

10. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @sgaapy

Bedankt voor de tip _O_ Hoe was de demo?

Zowaar het begin... weinig vernieuwende elementen. Een beetje in de lijn van Freelancer. Ziet er er grafisch toch wel goed uit. Helaas weer een verhaallijn volgen.. geen vrijheid van handelen.

Ik denk toch dat ik het spel ga aanschaffen. Er staat op de site ... out now, maar dat zal wel niet hier in Euroland zijn.

11. Sengir

Sengir ...

Leuk Bevonden:
    0
    De vraag is of er wel een markt is voor spellen zoals elite. En dan bedoel ik tussen het console publiek en niet de pc gamers.

@Outlander: Mace g moet nog uitkomen, en die komt deze maand. Dus nog ff geduld :D

12. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    @Sengir

Waarom zou er geen markt zijn voor spellen zoals Elite. Dit is een klassieker en deze kwalificatie verdient een spel niet zomaar.

Er moeten dus heel wat gamers zijn die naar zo'n game uitkijken.

Of zitten deze (ex)-gamers allang met de "poten op tafel", zoals een bekende uitspraak bij ons op de zaak is.

13. Sengir

Sengir ...

Leuk Bevonden:
    0
    Pacman is ook een klassieker, maar... ;)

Ik zeg ook niet dat er geen markt voor is, alleen ik vraag me af of er een markt voor is onder het console gamers publiek.

Deel Deze Pagina