1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] elkaar niet kunnen zien tijdens een live session

Discussie in 'Games' gestart door Yerewn, 4 dec 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    ik heb een vraagje ik weet niet of hier al een thread van is ik kon iig niks vinden.
    Als een vriend en ik tegenelkaar willen liven kunnen we elkaar niet zien of bij een eigen game joinen, met een beetje mazzel komen we elkaar tegen op een server maar dan zien we elkaar alleen maar stilstaan.
    Dit is gebeurd bij motogp2 topspin en midtown madness.
    we hebben allebei 1024/320 internet ik van Planet en hij van zonnet, aan de snelheid zou het volgens mij dus niet aan hoeven liggen als we beiden een game joinen.
    Ik heb wel problemen met het downloaden van de content bij splinter cell, terwijl ik dat bij geen enkele andere content download heb, ik denk dat dat door mijn modem komt (alcatel speedtouch home), verder zit ik achter een router(sweex firewall staat uit) dit heeft verder ook nooit een probleem gegeven. Die vriend heeft net een nieuwe trust modem, router combi gekocht en kan sc content wel downloaden.
    heeft iemand enig idee aan wie het ligt?
     
  2. nielzo

    nielzo Guest

    Dit komt, was mij verteld, doordat jullie allebij een andere instelling hebben op jullie hub of modem. Volgens mij heette het met dmv ofzo maar dat had ik namelijk ook ooit toen ik in een clan zat en ik iemand niet kon zien.
    Ik hoop dat het een beetje geholpen heeft, vraag hier maar mee verder aan een aantal mensen op xboxlive, zo was ik er ook achter gekomen.
     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.601
    Leuk Bevonden:
    8.662
    hmm ik vind het wel raar dan dat ik iedereen zie behalve hem, ik kon ook niks vinden bij xbox.com.
    ìk vind het wel jammer want ik heb live vooral aangeschaft om met mn vrienden lekker te liven
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    zie deze uitgebreide thread
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina