Hallo mensen. Ik heb een vraag waar ik het antwoord nergens kan vinden op het internet. Me zoontje zat vanmiddag te spelen op zijn 360 en ineens kreeg hij een ban tot 12-08-2013 om niks. Hij kreeg de melding dat de reden gezonden is naar het emailadres waar zijn account op geregistreerd is. Echter weet ik niet meer welk emailadres daarvoor gebruikt is. Alle adressen die wij hebben , heb ik nagekeken en nergens een mail op binnen. Echter kan ik via de xbox ook niet nakijken (via account) welk adres het is omdat hij dus niet kan inloggen. Weet iemand hoe je dit wel kan achterhalen? Dan kan ik contact opnemen met Microsoft/Xbox helpdesk waarom hij een ban heeft van 2 weken. Hij deed niks apart en was gewoon aan het spelen. Hij was blackops 2 aan het doen en toen GTA IV en POEF ban. Ik zou graag de reden achterhalen en daarom wil ik contact met hen opnemen , maar dan heb ik wel het mailadres nodig. Kom er alleen niet achter. Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Een ban wordt niet meteen gegeven, dit kan enige tijd terug zijn gebeurd. Overigens zijn games als COD/BO een grote bron van bans, maar dat weet je waarschijnlijk al.. Anyway, je kunt het emailadres van een actief account simpel achterhalen door naar de volgende link te gaan: https://support.xbox.com/nl-NL/billing-and-subscriptions/account-management/forgot-microsoft-account, bij de eerste optie "Uw Microsoft-account zoeken" wordt uitgelegd hoe je hierachter kan komen..