Hallo mensen van xboxworld. Ik heb een redelijk groot probleem. Mijn oude msn adres is gehackt. en nu kan ik dus niet meer detaisl van mijn xbox profiel wijzigen. Ik kan er nog wel op. Omdat het profiel in mijn hdd staat met inloggen hoef ik enkel een pin in te vullen. Maar account recoveren bij een vriend van mij is bijvoorbeeld niet mogelijk. Is er een manier om mijn accounts email te wijzigen zonder toegang te hebben tot het oude wachtwoord?
Dat heb ik nog niet gedaan. maar om even duidelijk te zijn ik heb geprobeerd mijn oude hotmail adres terug te krijgen ook met online klantenservice maar zonder succes.
Gewoon bellen, online kan iemand zich makkelijker voordoen als iemand anders dan aan de telefoon. Daarom worden dit soort zaken altijd telefonisch geregeld.
Is je mail gehacked of je Windows Live ID? Als het alleen je mail is kun je toch gewoon een ander mailadres aan je Live ID koppelen? https://login.live.com/ppsecure/sec....19654.0&tpf=566a8144013b9e11c2b904f1c5ccc64d Als het je live id is moet je zsm contact opnemen met de helpdesk