Email veranderen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door woolyonline, 14 sep 2004.

1. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Aan admins en mensen die site veranderen!

Ik weet dat ik hierove geen tread moet maken maar een mail moet sturen naar een admin of bij contact op de homepage, maar als ik geen reactie krijg vraag ik het hier maar!

Ik had voordat ik deze account had een andere, genaam woolyxboxgamer, daar had ik mij emial bij ingevuld, op een rare manier kon ik deze account niet op wegens het wachtwoord, ook het nieuwe wachtwoord wat ik kreeg opgestuurd werkte niet. Dus nu is mij vraag, zouden jullie de account woolyxboxgamer willen verwijderen of diegene met het emailadres woolyxboxgamer@hotmail.com omdat ik deze graag aan deze account wil koppelen voor deze site!

Ik kan natuurlijk bewijzen dat ik woolyxboxgamer@hotmail.com ben door te beantwoorden als jullie een mail sturen naar dit adres!

Iedereen die geen mod/ admin of iemand anders bent van xboxworld hou dan gewoon je kop, want ik weet dat er mensen zijn die dan iets stoms gaan zeggen om dat posttellertje maar omhoog te krijgen!

greetz wooly

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik zie 3 accounts:

wooly@xboxworld
    woolyonline
    woolyxboxgamer

Het adres woolyxboxgamer@hotmail.com is gekoppeld aan wooly@xboxworld. Dat e-mailadres kan ik veranderen als je wilt, zodat je dat adres naar je huidige account kunt verhuizen.

Dit soort opmerkingen zijn nergens voor nodig en slaan helemaal nergens op. Hiermee lok je alleen maar off-topic reacties uit. Het kan ook wel wat vriendelijker. Laat dit soort opmerkingen voortaan achterwege a.u.b.

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe en wanneer ga je het veranderen? En over die opmerking: er zit wel een kern van waarheid in maarja, dat maakt mij ook niet uit.
    alvast bedankt

greetz wooly

het klopt trouwens dat ik er 3 heb, de fout is namelijk 2 keer voorgekomen, je mag ze van mij ook wel verwijderen, als het goed is is de mail van woolyxboxgamer dan xboxgamer_45@hotmail.com

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de 2 e-mailadressen omgewisseld. Als het goed is is het account woolyonline nu gekoppeld aan woolyxboxgamer@hotmail.com. Controleer even of dat ook daadwerkelijk zo is.

Deel Deze Pagina